درباره معاونت - Financial
معاون اداری و مالی:
مدیران حوزه اداری و مالی:
شرح وظایف حوزه اداری و مالی دانشگاه مازندران
-
ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامههای ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه به واحدهای ذيربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن.
-
تدوین آیین نامهها و دستور العملها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذی صلاح برای تصویب.
-
ارائه گزارشهای توجيهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظايف مربوط به واحدهاي تحت نظر.
-
پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمتهای مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشگاه.
-
نظارت بر واحدهاي تابعه به منظور حصول اطمينان از حسن اجراي وظايف آنها.
-
همکاری با سایر معاونت ها جهت حسن اجرای برنامه های دانشگاه.
-
برنامه ریزي، تنظیم فعالیت ها و پیشنهاد بودجه سالیانه معاونت مطابق با اولویت هاي دانشگاه.
-
اداره و نظارت بر حسن اجرای كليه اموربودجه،اداری ، پشتیبانی و مالی دانشگاه ، مطابق با مصوبات، مقررات و آیین نامه های مربوط.
-
رسيدگي به اهداف اجرايي دانشگاه به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه.
-
تعیین وضعیت امور بودجه ای، اداری، مالی و نیروی انسانی دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب.
-
شرکت در شوراها، کمیسیون ها ،جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی در چارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه.
-
نظارت بر حسن اجرای امور مربوط به امور استخدامی و تامین نیاز نیروی انسانی دانشگاه.
-
استقرار فرایند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخش های مختلف دانشگاه.
-
تدوین روشهای اجرایی مناسب برای بهسازی و نگهداری تجهیزات دانشگاه به منظور حفظ سرمایه های ملی دانشگاه.