مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری - Financial
معرفی واحد مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری :
شرح وظایف مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری
- شرکت فعال در شوراها، کمیته ها و اظهار نظر پیرامون مسائل مربوط
- انجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه دانشگاه
- برنامه ریزی، تنظیم فعالیت ها و پیشنهاد بودجه سالیانه مطالبق با اولویت های دانشگاه
- مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه
- همکاری در امر تهیه، تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست های سازمانی
- طراحی، اجرا و نظارت بر برنامه های مربوط به تحول و نوسازی اداری در سطح دانشگاه
- انجام بررسی های سازمانی به منظور برنامه ریزی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری مدیریت امور اداری
- برنامه ریزی برای بهبود مستمر مدیریت دانش و افزایش بهره وری در فرایند آموزش، تحقیق و فناوری با عنایت به شایسته سالاری، ابتکار، خلاقیت و افزایش مشارکت و انعطاف سازمانی
- تهیه و تنظیم گزارش ادواری از اجرای برنامه های تحول اداری و بهره وری در دانشگاه
- نیاز سنجی آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی برای اعضای غیرهیات علمی و ارزیابی دوره های آموزشی
- انجام سایر امور محوله از سوی مافوق
تماس با واحد مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری:
|
|
|
تلفن | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
|
مدیر | 35303326 | |||||||||
2 | گروه بودجه و اعتبارات | رئیس | 35303533 | |||||||||
3 | گروه تشکیلات، بهبود روش ها و بهره وری | رئیس | 35303534 | |||||||||
4 | گروه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی | رئیس | 35303535 |