مدیریت امور پشتیبانی - Financial
معرفی واحد مدیریت امور پشتیبانی :
شرح وظایف مدیریت امور پشتیبانی
تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های خدمات عمومی، تدارکات و امور پشتیبانی در سطح دانشگاه.
تهیه و تنظیم آیین نامهها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
برنامه ریزی و برآورد اعتبار برای تامین خدمات و ملزومات مورد نیاز دانشگاه.
نظارت برعملکرد پیمانکاران و حسن اجرای قراردادهای حجمی دانشگاه.
نظارت بر امور کارپردازی و ارائه خدمات تامین ملزومات مصرفی.
نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف.
همکاری در برگزاری مناقصات و مزایدات طبق ضوابط و آیین نامه های اجرایی مصوب.
برگزاري مناقصه ها و انعقاد قرارداد با پیمانکاران برای تامین خدمات پشتیبانی مورد نیاز دانشگاه.
تنظیم اسناد هزینه کالاهای خریداری شده و مطابقت آن با مقررات مالی از جمله کسر مالیات و... و ثبت در نرم افزار حسابداری و ارسال اسناد به مدیریت امور مالی دانشگاه.
انجام تداركات و تامين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج كشور با هماهنگي كامل واحدهاي ذيربط.
تهیه و خرید نیازمندی ها برابر اعتبارات تخصیص یافته مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.
ارائه و تامین خدمات مخابرات برای واحدهای دانشگاه.
انجام امور مربوط به قراردادهاي دانشگاه با هماهنگي مسئولين ذيربط.
نگهداری و مراقبت از لوازم و تجهیزات موجود در انبار و انجام امور مربوط به صدور حواله ها و قبوض.
همکاری با مدیریت حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها، اموال و تأسیسات.
انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق.
تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های خدمات عمومی، تدارکات و امور پشتیبانی در سطح دانشگاه.
تهیه و تنظیم آیین نامهها، بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید.
برنامه ریزی و برآورد اعتبار برای تامین خدمات و ملزومات مورد نیاز دانشگاه.
نظارت برعملکرد پیمانکاران و حسن اجرای قراردادهای حجمی دانشگاه.
نظارت بر امور کارپردازی و ارائه خدمات تامین ملزومات مصرفی.
نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف.
همکاری در برگزاری مناقصات و مزایدات طبق ضوابط و آیین نامه های اجرایی مصوب.
برگزاري مناقصه ها و انعقاد قرارداد با پیمانکاران برای تامین خدمات پشتیبانی مورد نیاز دانشگاه.
تنظیم اسناد هزینه کالاهای خریداری شده و مطابقت آن با مقررات مالی از جمله کسر مالیات و... و ثبت در نرم افزار حسابداری و ارسال اسناد به مدیریت امور مالی دانشگاه.
انجام تداركات و تامين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحدهاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج كشور با هماهنگي كامل واحدهاي ذيربط.
تهیه و خرید نیازمندی ها برابر اعتبارات تخصیص یافته مطابق آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه.
ارائه و تامین خدمات مخابرات برای واحدهای دانشگاه.
انجام امور مربوط به قراردادهاي دانشگاه با هماهنگي مسئولين ذيربط.
نگهداری و مراقبت از لوازم و تجهیزات موجود در انبار و انجام امور مربوط به صدور حواله ها و قبوض.
همکاری با مدیریت حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها، اموال و تأسیسات.
انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق.
تماس با واحد مدیریت امور پشتیبانی:
|
واحد سازمانی | عنوان | تلفن | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | مدیریت امور پشتیبانی | مدیر | 35302899 | ||||
2 | اداره تدارکات و کارپردازی | رئیس | 35305288 | ||||
3 | اداره خدمات عمومی | رئیس | 35302892 |