در آستانه سال‌روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر صادر شد

پیام رییس دانشگاه مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

  • 24 Aug 2024
  • کد خبر: 2425353
  • 2339

پیام رییس دانشگاه مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

در آستانه سال‌روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر صادر شد:

پیام رییس دانشگاه مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه در آستانه سال‌روز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند، با صدور پیامی این روز را به همه دولت‌مردان و کارمندان به‌ویژه یاوران علمی سخت‌کوش این دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام رییس دانشگاه مازندران به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

       هفته دولت، تجسم از خودگذشتگی‌های جوانان پاک‌نهاد و عزیز انقلاب و تداعی‌کننده روزهای پرشور خدمت بزرگانی هم‌چون شهیدان رجایی، باهنر و هم‌چنین شهید جمهور سیدابراهیم رییسی است.

       نام‌گذاری یکی از روزهای هفته دولت به‌نام «روز کارمند» فرصت مغتنمی است تا به نقش و جایگاه ارزشمند سرمایه انسانی به‌عنوان اساسی‌ترین شاخص ارتقای کیفیت و گسترش نظام ملی در همه سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، توجه ویژه داشته باشیم.

       این روز بزرگ، یادآور ارج‌نهادن به مجاهدت قشر عظیم و شایسته‌ای از جامعه است که هدف‌شان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برعهده دارند.

        بی‌تردید همت مضاعف این قشر شریف در نهادها و سازمان­‌های مختلف، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت است و در مجموعه دانشگاه بزرگ مازندران نیز مسوولیت­‌های سنگینی بر عهده کارمندان ساعی و متعهد است و ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در ارباب‌رجوع، بدون همت و همراهی این عزیزان  به ثمر نخواهد رسید.

     این‌جانب ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند که با نام و یاد شهیدان والامقام"رجایی" و "باهنر" و با یاد شهدای خدمت در اردیبهشت ۱۴۰۳ به‌ویژه سیدالشهدای خدمت شهید سید ابراهیم رییسی مزین و نام‌گذاری شده است، به تمامی کارکنان عزیز و همکاران گران‌قدر دانشگاه مازندران، ضمن آرزوی سلامت و سعادت، امیدوارم در مسیر پیشرفت بیش از پیش دانشگاه و حرکت در مسیر توسعه و اعتلای ایران اسلامی، موفق‌تر از گذشته حرکت نماییم.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری