در پی شهادت خادمان مردم شریف ایران صادر شد:

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران

  • 20 May 2024
  • کد خبر: 1961132
  • 3051

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران

در پی شهادت خادمان مردم شریف ایران صادر شد:

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی سانحه هوایی بالگرد حامل رییس‌جمهور و هیات همراه و شهادت جمعی از خدمت‌گزاران مخلص و صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران؛ کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد.

       متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلً

(23 سوره احزاب)

       بار دیگر درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون مطهر تعدادی از عزیزترین فرزندان خوبش آبیاری شد و اگر جز این نبود که اجر جهاد خالصانه، شهادت مظلومانه است، سنگینی این غم بر صبر ما غلبه می‌نمود. کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران ضمن تبریک این شهادت و تسلیت ضایعه از دست دادن خادمان عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مقام معظم رهبری و ملت شریف و شهیدپرور ایران؛ لازم می‌داند تا تلاش‌های شبانه‌روزی و پیگیری‌های مجدانه خادم‌الرضا و سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رییسی و همراهان ایشان را ارج نهاده و برای آنان آرزوی مغفرت الهی و برای خانواده‌های این عزیزان آرزوی صبر جمیل نماید.

       و اما کارنامه سه‌ساله خدمات ایشان در دوران تحریم‌های فراگیر و پس از رکود شدید اقتصادی و همچنین وضعیت نابسامان و نامتوازن روابط بین‌الملل، نشان از به ثمر رسیدن تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم در بهبود شرایط اقتصادی را دارد، تا جایی که رهبر معظم انقلاب وضعیت کشور و انقلاب اسلامی را با صعودی نزدیک به قله تشبیه نمودند. لذا اساتید متعهد و انقلابی دانشگاه مازندران از دولت‌مردان کشور انتظار دارند تا مطابق با قوانین جاری کشور با تلاش مضاعف در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور، شرایط را برای رسیدن به قله افتخارات فراهم سازند.  

کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران

اشتراک گذاری