ایرج نیازآذری اعلام کرد:

پوشش ۵۵۰ خبر از فعالیت‌های دانشگاه مازندران در آبان 1404

  • 22 Nov 2025
  • کد خبر: 4523858
  • 443

پوشش ۵۵۰ خبر از فعالیت‌های دانشگاه مازندران در آبان 1404

ایرج نیازآذری اعلام کرد:

پوشش ۵۵۰ خبر از فعالیت‌های دانشگاه مازندران در آبان 1404

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، ایرج نیازآذری مدیر روابط عمومی در گزارشی، به تشریح مهم‌ترین فعالیت‌های این مدیریت در آبان 1404 پرداخت.

       بر اساس این گزارش، نیازآذری با اشاره به ماموریت‌های کلان روابط عمومی در معرفی و بازنشر دستاوردهای دانشگاه گفت:

تاکید رییس دانشگاه برکیفی سازی و سطح بندی اخبارمی باشد.

      مدیر روابط عمومی ادامه داد: روابط عمومی دانشگاه مازندران، ماه پرفعالیت آبان را با پوشش ۵۵۰ عنوان خبری و تولید ۲۵ نماهنگ در وب‌سایت رسمی و شبکه‌های اجتماعی به پایان رساند. این حجم بی‌سابقه از اطلاع‌رسانی، که به‌طور متوسط شامل ۱۸ خبر در هر روز است، نشان‌دهنده پویایی گسترده در تمامی بخش‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و دانشجویی دانشگاه است.

      وی گفت: اگرچه مجموع رویدادها و‌ فعالیت‌های برگزار شده  دانشگاه در آبان 1404 افزون بر هزار مورد بوده، اما بخش روابط عمومی موفق شد ۵۵۰ مورد از مهم‌ترین و شاخص‌ترین رویدادها را ثبت و منتشر نماید. چه آنکه اخبار بسیاری از جلسات، اقدامات اجرایی و برنامه‌های دانشکده‌ها در سایت دانشکده‌ها درج شده است.

     نیازآذری این دستاورد بزرگ را حاصل تلاش مجموعه مدیریتی، ارکان سازمانی، هدایت استادان، پشتیبانی کارمندان،  همچنین مشارکت فعال و بی‌دریغ تشکل‌های دانشگاهی و دانشجویی دانست و گفت: فرایند خبررسانی در روابط عمومی دانشگاه با هدف پوشش حداکثری، شامل تولید محتوای خبری، تدوین نماهنگ، تصویربرداری میدانی از برنامه‌ها، طراحی‌ انواع اطلاعیه‌ها، تنظیم اخبار دریافتی از رابطین بخش‌های مختلف می‌باشد.‌ اخبار مهم ابتدا در سایت رسمی دانشگاه بارگذاری و سپس در صفحات و کانال‌های اطلاع‌رسانی دانشگاه بازنشر داده می‌شوند که جا دارد از تلاش مستمر کلیه رابطین خبری در ارسال اخبار  قدردانی نمایم.

     گفتنی است پس از ارایه گزارش ماهانه عملکرد امور رسانه‌ای به ریاست دانشگاه، ایشان تاکید کردند روابط عمومی به‌دنبال  کیفی نمودن و سطح بندی اخبار سایت و کانال دانشگاه باشد و اخبار محوری و کلان تشکل‌ها، دانشکده‌ها و معاونت‌ها در سایت دانشگاه قرار‌گیرد تا بعد علمی دانشگاه بیش از پیش نمایان گردد.

    ایشان در پایان گفت: در همین راستا برگزاری "همایش دانشگاه و رسانه" در ۱۹ آبان به عنوان مهمترین رویداد رسانه‌ای استان مازندران در پاییز ۱۴۰۴ مورد توجه محافل دانشگاهی و رسانه‌ای قرار گرفت.

ایرج نیازآذری / مدیر روابط عمومی دانشگاه

 

اشتراک گذاری