در آخرین روز از برگزاری جشنواره حرکت:

نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تشکل‌های دانشجویی حاضر در پانزدهمین دوره جشنواره حرکت در دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 23 May 2023
  • کد خبر: 266919
  • 9950

نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تشکل‌های دانشجویی حاضر در پانزدهمین دوره جشنواره حرکت در دانشگاه مازندران برگزار شد

 

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آخرین روز از پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت، نشست صمیمی دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با دبیران کل انجمن‌های علمی دانشجویی، دبیران اتحادیه‌های علمی دانشجویی و کارشناسان انجمن‌ها در دانشگاه مازندران برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، دکتر زلفی‌گل در این نشست با اشاره به این موضوع که مهم‌ترین فایده برپایی این نشست، تبادل اندیشه و دریافت دغدغه‌های دانشجویان و انجمن‌های علمی دانشجویی است، اظهار داشت: خروجی این برنامه‌ها، تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی دقیق و کارآمد بر اساس نکات مهم و تحقیقات میدانی است که توسط مجموعه عوامل دانشگاه مطرح شده است.

       وزیر علوم در ادامه ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور دانشجویان در انجمن‌های علمی و فرهنگی گفت: یکی از فواید حضور در این تشکل‌های دانشجویی، کسب تجارب ارزشمند و گران‌بها جهت به‌کارگیری در مراحل مختلف زندگی شخصی و اجتماعی است و دانشجویان باید قدر این فرصت‌های طلایی را بدانند.

       در ادامه این مراسم، نمایندگان انجمن‌های علمی دانشجویی و اتحادیه‌های دانشجویی به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود پرداخته و مطالبات خود را مطرح کردند و پاسخ‌های متناسب را از وزیر علوم دریافت کردند.

      یادآور می‌شود: در این نشست، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران، دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، برخی از مدیران وزارت علوم و معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور نیز حضور داشتند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری