رییس پردیس علم و فناوری دانشگاه مازندران:

رویداد ملی دانشجویی مساله‌محور"شروع" در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

  • 07 Feb 2024
  • کد خبر: 1602784
  • 16231

رویداد ملی دانشجویی مساله‌محور

رییس پردیس علم و فناوری دانشگاه مازندران:

رویداد ملی دانشجویی مساله‌محور"شروع" در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر ابوالحسن حسینی رییس پردیس علم و فناوری مازندران از برگزاری رویداد ملی دانشجویی مساله‌محور"شروع" در اسفند 1402 به میزبانی دانشگاه مازندران خبر داد.

       بر اساس این گزارش، دکتر حسینی با اعلام این خبر افزود: این رویداد با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و پردیس علم و فناوری مازندران و مشارکت مرکز نوآوری و با هدف ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسایل فناورانه صنایع در قالب انجام پروژه‌های علمی برگزار می‌گردد.

       رییس پردیس علم و فناوری مازندران، شناسایی و حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و فراهم نمودن  بستر تبدیل خلاقیت و دست‌آوردهای علمی آن‌ها به محصولات قابل ارایه به بازار در قالب ایجاد هسته‌های فناور را از مهم‌ترین دلایل برگزاری این رویداد عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از 15 منتور تخصصی در حوزه‌های مختلف علمی شامل خودرویی، رباتیک، پلیمر، هوش مصنوعی، شیمی، معدن، سخت‌افزار، امنیت سایبری، انرژی، متالوژی جهت مشاوره و راهنمایی دانشجویان در این رویداد حضور می‌یابند.

       دکتر حسینی ضمن دعوت از دانشجویان جهت حضور در این برنامه گفت: رویداد ملی مساله‌محور شروع، 7 اسفند 1402 در دانشکده علوم پایه دانشگاه مازندران برگزار می‌گردد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران


​​​​​​​

اشتراک گذاری