در پی ترور آیت‌الله سلیمانی صادر شد:

پیام تسلیت رییس دانشگاه مازندران به مناسبت شهادت عضو هیات امنای دانشگاه

  • 26 Apr 2023
  • کد خبر: 78265
  • 15882

پیام تسلیت رییس دانشگاه مازندران به مناسبت شهادت عضو هیات امنای دانشگاه

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی ترور حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه اسبق بابلسر و عضو فقید اسبق هیات امنای دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران با صدور پیام تسلیتی، شهادت آن مجاهد ربانی را به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه دانشگاهیان کشور تسلیت گفت.

       متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

       در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند(و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

       ضایعه ترور ناجوانمردانه عالم ربانی جلیل‌القدر، دانشمند برجسته، فقیه اهل‌البیت(ع)، شاگرد امام راحل(ره)، مرحوم حضرت آیت‌الله حاج عباسعلی سلیمانی، که منجر به شهادت آن عارف جلیل‌القدر گردید را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، ملت شریف ایران، بیت معظم‌له، جامعه دانشگاهیان کشور و به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه مازندران تبریک و تسلیت می‌گویم.

       بدون شک یاد و خاطره آن مجاهد فقید که سال‌ها عمر بابرکتش را صرف خدمت، تدریس، تبلیغ، تألیف، تربیت شاگردان و انجام مسئولیت‌های خطیر در زمان حیات مبارکش نمود، در اذهان ملت شریف ایران باقی و ماندگار خواهد ماند.

       اینجانب با تقدیر فراوان از زحمات و رهنمودهای آن فقید سعید در زمان عضویت معظم‌له در هیات امنای دانشگاه مازندران، از خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

       یادآور می‌شود: نمایندگی ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، نمایندگی ولی فقیه در کاشان و امام جمعه کاشان، عضو مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه بابلسر و عضو هیات امنای دانشگاه مازندران و ... گوشه‌ای از مسئولیت‌های اجرایی حضرت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی می‌باشد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری