با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان انجام شد:

برگزاری مراسم بزرگ‌داشت شهید سیدحسن نصرالله و سرداران و فرماندهان شهید مقاومت

  • 30 Sep 2024
  • کد خبر: 2645338
  • 2108

برگزاری مراسم بزرگ‌داشت شهید سیدحسن نصرالله و سرداران و فرماندهان شهید مقاومت

با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان انجام شد:

برگزاری مراسم بزرگ‌داشت شهید سیدحسن نصرالله و سرداران و فرماندهان شهید مقاومت

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، مراسم ترحیم و بزرگ‌داشت سیدالشهدای مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و سرداران و فرماندهان شهید مقاومت، صبح روز دوشنبه نهم مهر 1403 با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان دانشگاه مازندران در نمازخانه حضرت ولی‌عصر(عج) پردیس دانشگاه برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این مراسم که به همت ستاد برگزاری مراسم یادبود شهدای مقاومت دانشگاه مازندران برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین قلی‌پور امام جمعه شهرستان بابلسر با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: در پس این جنایت، فقط رژیم غاصب صهیونیستی نیست، جنگنده‌ها و موشک‌های اهدایی آمریکا و هدایت این عملیات هم از دل آمریکا و از نیویورک بود و این نشان می‌دهد که آنچه رقم می‌خورد زیر سر شیطان بزرگ آمریکاست و لذا نباید دشمن اصلی را فراموش کرد.

        امام جمعه بابلسر افزود: وعده‌های الهی همه حاکی از این است که وقتی انسان در یک مسیر پیروزی قرار می‌گیرد، ممکن است اتفاقات ناگواری نیز رخ بدهد. مصیبت‌هایی به وجود بیاید، تلخی‌ها و حوادث ناگواری به وجود بیاید. آدم نباید بلرزد یا بترسد. نبایستی احساس ضعف به خودش راه بدهد.

      حجت‌الاسلام قلی‌پور ادامه داد: امروز این جوری نیست که اسراییل از این قصه، قسر در رفته باشد و برایش اتفاقی نیفتاده باشد. امروز دشمن در ضعیف‌ترین شرایط ممکن قرار گرفته، بیش از یک میلیون مهاجرت ملموس، بیش از دو میلیون آواره در پناهگاه‌ها و اردوگاه‌ها و چهل و سه شهرک به تعبیر نتانیاهو ملعون تبدیل به خانه ارواح شدند. باید توجه داشت که در این مسیر، اولین نکته این است که نباید سست شد، انسان از درون احساس حقارت نکند، احساس شکست نکند. نباید احساس شکست در دل ایجاد کرد و نباید ضعیف شد. باید در مقابل آنها، آن‌طوری که آن‌ها به شما تجاوز کردند و تعدی کردند، مثل آن‌ها برخورد کنیم.

       امام جمعه بابلسر در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مطالبه انتقام گرفتن باید در پیام مردم باشد. مردم باید به میدان بیایند و مطالبه کنند تا هم دل مسوولان قرص شود و هم این اتفاق رخ بدهد که ما انتقام خون شهدا را بگیریم و امنیت پایدار را در کشور و در مرزهای کشور ایجاد کنیم.

       یادآور می‌شود: قرائت قرآن، جزوه‌خوانی و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

روابط عمومی دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری