ارائه وبیناری دکتر غنودی در خصوص مرکز هدایت شغلی در جلسه مجازی ارتباط دانشگاه با صنعت وزارت عتف

ارائه وبیناری دکتر غنودی در خصوص مرکز هدایت شغلی در جلسه مجازی ارتباط دانشگاه با صنعت وزارت عتف

  • 06 Feb 2024
  • کد خبر: 1599410
  • 114

ارائه وبیناری دکتر غنودی در خصوص مرکز هدایت شغلی در جلسه مجازی ارتباط دانشگاه با صنعت وزارت عتف

در جلسه مجازی ارتباط دانشگاه با صنعت وزارت عتف که صبح سه شنبه 17 بهمن 1402 در سامانه کلاس‌های مجازی شریف برگزار شد، دکتر غنودی مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه مازندران در خصوص مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی دانشگاه مازندران ارائه وبیناری را انجام دادند.

در این ارائه غنودی فعالیت های این مرکز را شرح دادند. فرآیند کاریابی تخصصی، کوآپ و کوک را به نمایش گذاشتند. اقدامات انجام شده در این مرکز اعم از آیین اختتامیه سومین دوره طرح کوآپ آبان 1402، چهارمین دوره رویداد ملی کوک اسفند 1401 با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی جهت حل چالش‌های صنعت، دومین رویداد بهروه وری صنایع  و دومین رویداد ایمنی و بهداشت محیط کار بهمن 1401، آیین اختتامیه اولین دوره مدرسه تابستانه کسب و کار آبان 1402، برگزاری کافه کارآفرینی، رویداد کوک شو و پنل گفتگو در هفته جهانی کارآفرینی، برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار سازمان صمت، برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران واحدهای تحقیق و توسعه صنایع استان، برگزاری مراسم هفته جهانی استاندارد با سازمان استاندارد مازندران، شرکت در نمایشگاه هدایت شغلی وزارت عتف، آیین استقبال از دانشجویان نو ورود سال 1402 و انجام بازدیدهای اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان از صنایع می‌باشد.

مهمترین مکان‌های بازدید اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان دانشگاه مازندران در سال‌های اخیر عبارتند از:

- شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران

- هلدینگ دانش بنیان مازرون فوم

- نیروگاه شهید سلیمی نکا

- برق منطقه‌ای استان مازندران

- شرکت پلاستونیک

- تصفیه‌خانه آبفا مازندران

- شرکت سیمان مازندران

- شرکت فرآورده‌های گوشتی کاله

- پایانه نفتی شمال (نکا)

- شرکت ایران‌خودرو بابل و...

این بازدیدها علاوه بر تعاملات علمی، مواجهه مستقیم دانشجویان با محیط‌های فناورانه و تجاری را فراهم می‌آورند، تا ارتباط بیشتر و هماهنگی عمیق‌تر دانشگاه با صنعت به‌وجود آید.

اشتراک گذاری

خبرهای مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.