به همت مرکز کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه

14 نشست کرسی‌های ترویجی، عرضه و نقد ایده علمی در اردیبهشت و خرداد 1403 در دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 24 Jun 2024
  • کد خبر: 2206094
  • 7992

14 نشست کرسی‌های ترویجی، عرضه و نقد ایده علمی در اردیبهشت و خرداد 1403 در دانشگاه مازندران برگزار شد

به همت مرکز کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه:

 14 نشست کرسی‌های ترویجی، عرضه و نقد ایده علمی در اردیبهشت و خرداد 1403 در دانشگاه مازندران برگزار شد

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، 14 نشست کرسی‌های ترویجی، عرضه و نقد ایده علمی به همت مرکز کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه در اردیبهشت و خرداد 1403 در دانشکده‌‌های مختلف دانشگاه برگزار گردید.

       بر اساس این گزارش، در این نشست‌ها که با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد، برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص موضوعات مختلف پرداختند.

       هم‌چنین برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران و دانشگاه‌های دیگر نیز به عنوان ناقد و ناظر علمی در این نشست‌ها حضور داشتند.

عناوین ارایه‌شده در کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مازندران در اردیبهشت و خرداد 1403

  1. بازنمایی فرجام شناختی متون زردشتی از فتح ایران شهر
  2. آثار و پیامدهای روش شناسی استخراج علوم انسانی قرآن بنیان
  3. تقدم امر بر معروف یا معروف بر امر؟ براساس آموزه قرآنی امر به معروف و نهی از منکر
  4. ارزیابی اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی زیست محیطی با تکنیک بازاریابی عصبی ردیابی چشم
  5. سازمان‌دهی اقتصاد تجاری ایران در عصر پهلوی اول 1303 تا 1309
  6. دلایل و زمینه‌های سیاسی نظامی شکست اتحادیه کمونیست‌های ایران در حادثه ششم بهمن سال 1360 آمل
  7. بومی سازی علوم انسانی و پویایی انقلاب اسلامی
  8. نکاح ضیزن در بافت نزول قرآن کریم؛ تحلیلی انسان شناختی از زمینه‌ها و پیامدها
  9. ریشه شناسی واژگان صدقه و صدقه، جستاری در باب عدالت اجتماعی در قرآن کریم
  10. نقد مبانی قرآن بسندگی جریان تجدیدنظر طلب شیعه
  11. چارچوبی تئوریک برای ترسیم سیاست خارجی عزت طلب در قرآن با تاکید بر سوره توبه 
  12. بررسی جایگاه و اهمیت وقف در اسلام و تاثیر آن در زدودن فقر در جامعه عصر صفوی
  13. امکان سنجی ارزش‌گذاری بایدها و نبایدهای قرآنی براساس تاکید و تکرار
  14. واکاوی عوامل کلیدی موفقیت در شکل‌گیری دانشگاه جامعه محور

روابط عمومی دانشگاه مازندران​​​​​​​