با حضور کارشناس سیاسی و مسایل منطقه برگزار شد:

نشست تخصصی با عنوان "طوفان الاقصی مقدمه نبرد آرماگدون"

  • 31 Oct 2023
  • کد خبر: 1159905
  • 18124

نشست تخصصی با عنوان

با حضور کارشناس سیاسی و مسایل منطقه برگزار شد:

  نشست تخصصی با عنوان "طوفان الاقصی مقدمه نبرد آرماگدون"

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست تخصصی طوفان الاقصی مقدمه نبرد آرماگدون در روز دوشنبه 8 آبان 1402 با سخنرانی دکتر سید عبدالله متولیان کارشناس سیاسی و مسایل منطقه در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر و معماری و با حضور تعدادی از اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه مازندران برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این نشست تخصصی که با پخش کلیپ‌هایی با موضوع غزه و شعرخوانی حماسی توسط رحمانی ذاکر اهل بیت(ع) همراه بود، دکتر متولیان با ذکر تاریخچه کوتاهی از دشمنی و عداوت قوم یهود با پیامبر خاتم(ص) و با ذکر مستندات تاریخی، ریشه اصلی تولد شوم رژیم اشغالگر قدس در منطقه توسط صهیونیزم جهانی و کشور انگلستان را مبارزه با غلبه اسلام و ظهور موعود آخرالزمان و امام دوازدهم شیعیان دانست.

       دکتر متولیان در ادامه و در راستای تحلیل وقایع اخیر فلسطین گفت: هر چه از زمان عملیات محیرالعقول طوفان الاقصی می‌گذرد ابعاد حیرت‌انگیز و باور نکردنی آن بیشتر نمایان می‌شود. بررسی ابعاد مختلف عملیات حاکی است که پیامدهای آن فراتر از زمان حال بوده و در حوزه‌های بلندمدت و راهبردی خودنمایی می‌کند. بی‌شک این عملیات نقطه عطف تاریخ فلسطین بوده و به شکل آشکار تصویری روشن از غلبه بر ۷۰ سال تحقیر ملت(«آواره از وطن» و «آواره در وطن») فلسطین را به نمایش گذاشت. رزمندگان مقاومت در جریان عملیات و در تصرف مقرها و پایگاه‌های صهیونیست‌ها به اسناد به‌کلی سری و بسیار ارزشمندی دست یافته‌اند که به مراتب از جان بیش از ۱۰۰ افسر بلند پایه اسیر شده گران‌بهاتر بوده و تمام نقاط ضعف و آسیب‌پذیری‌های آنان را برملا ساخته و این حقیقت که رژیم صهیونیستی برای تغییر زیرساخت‌های لو رفته به چندین سال زمان نیاز دارد دست برتر را برای مقاومت فلسطین به ارمغان آورده است.

       در پایان و در بخش پرسش و پاسخ نیز دکتر متولیان به سوالات تعدادی از حضار پاسخ داد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری