در پی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر شد:

پیام قدردانی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه از ملت قدرشناس ایران

  • 12 Feb 2024
  • کد خبر: 1614201
  • 17638

پیام قدردانی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه از ملت قدرشناس ایران

در پی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر شد:

پیام قدردانی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه از ملت قدرشناس ایران

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با صدور پیامی، از حضور دلگرم‌کننده و باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد و این اقدام را باعث اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان قسم‌خورده ایران دانست.

       متن پیام مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

  • امام رضا(علیه السلام): «مَنْ لَمْ یَشْکُرِالْمُنْعِمَ مِنَ‌الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِاللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏»؛

 «کسی که نعمت‌دهندۀ از مخلوقات را شکرگزار نباشد، شکرگزار خداوند نیز نخواهد بود».  (عیون أخبار الرضا(ع)، ج ۲، ص ۲۴)

       سلام و درود بر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) که با شناخت درست و کامل از ملت ایران، درباره آنها فرموده است:"من با جرات مدعى هستم که ملت ایران و توده میلیونى آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله- صلى‌الله علیه و آله- و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن على- صلوات‌الله و سلامه علیهما- مى‌باشند."(صحیفه امام خمینی ، ج ۲۱، صفحه ۴۱۰)

       زبان و قلم، برای تشکر از مردم عزیز و بزرگوار کشورمان، عاجز است. ملتی که بیش از چهل سال در مقابل همه توطئه‌های بسیار پیچیده و چندلایه دشمنانش، حتی برای یک لحظه در نصرت اسلام عزیز و رهبر گرانقدرش، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای دامت برکاته، دچار تردید و کوتاهی نشده است.

       در روزها و هفته‌های گذشته که دشمنان این ملت با همه توان و امکانات‌شان برای مایوس‌نمودن مردم عزیزمان به میدان آمدند، این مردم غیور و سرافراز ما بودند که به حول و قوه الهی، چشم فتنه را کور کردند. سلام و درود خدای متعال بر همه دلیرمردان و شیرزنانی که این بار هم، پوزه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و دشمنان این ملت را به خاک مالیدند.

       سلام و درود خداوند متعال بر دختران و پسران عزیز و گرامی که جانانه در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی‌شان، ثابت‌قدم هستند. به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عزیز، اطمینان می‌دهیم تا جان در بدن داریم، به حول و قوه الهی، یک قدم از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و شهدای گران‌قدرمان عقب‌نشینی نکنیم و در این راه به دعای خیرتان، بسیار محتاج هستیم.

سیدباقر حسینی کریمی

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران 22 بهمن 1402

روابط عمومی دانشگاه مازندران

 

اشتراک گذاری