در آستانه فرا رسیدن ۲۶ مرداد صادر شد؛

پیام رییس دانشگاه مازندران به‌مناسبت سال‌روز بازگشت آزادگان به میهن

  • 14 Aug 2024
  • کد خبر: 2383426
  • 3210

پیام رییس دانشگاه مازندران به‌مناسبت سال‌روز بازگشت آزادگان به میهن

در آستانه فرا رسیدن ۲۶ مرداد صادر شد؛

پیام رییس دانشگاه مازندران به‌مناسبت سال‌روز بازگشت آزادگان به میهن

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه در پیامی، فرا رسیدن ۲۶ مرداد، سال‌روز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی ایران را گرامی داشت.

       متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:    

بسم الله الرحمن الرحیم

۞إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَااللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ ۞

سوره فصلت، آیه 30

(بر آنان که گفتند: پروردگار ما الله است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‏آیند که مترسید و غمگین مباشید، شما را به بهشتی که وعده داده بودند بشارت است).

       بیست و ششم مرداد، سال‌روز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور عزیزانی است که اسارت را به سخره گرفتند و با مقاومت پایدار، دین خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند، آزادگانی که با قامتی استوار، عزمی راسخ و ایمانی برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادگی نمودند و لحظه‌ای دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نداشتند.

       ۲۶ مرداد، سال‌روز ورود شورانگیز مردانی از قبیله غیرت و پایداری، آزادگان سرافراز به خاک عطرآگین ایران اسلامی است. سلام و ثنای حق بر رفعت‌نشینان بلند آزادی که نام فاخر خود را بر صفحه ایستادگی و صبوری حک کرده و به کاروان پیام‌آوران عاشورایی پیوستند.

        رحمت خداوند بر آزادگان، بر فرزندان سرفراز ایران‌زمین که با دست شستن از سرمایه‌های زندگانی، راحتی و آرامش را در رزمگاه دلدادگی و انتخابی بزرگ قربانی نمودند تا به رسم عاشقی، ایمان، وفاداری و پایداری خویش را نسبت به انقلاب و اصول نظام در بوته آزمایشی سخت محک بزنند و برای کشور اسلامی ما افتخارآفرینی کنند.

       اینجانب این روز فرخنده را به تمامی آزادگان سرافراز میهن اسلامی، تبریک و تهنیت می‌گویم. سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری