هم‌زمان با سال‌روز شهـادت دکتر چمران صادر شد:

پیام رییس دانشگاه مازندران به‌مناسبت روز بسیج اساتید

  • 21 Jun 2023
  • کد خبر: 462076
  • 13499

پیام رییس دانشگاه مازندران به‌مناسبت روز بسیج اساتید

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران، روز بسیج اساتید را به تمامی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

       بسیج، نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره‌گیری از متعهدترین و مخلص‌ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا صحنه‌های آبادانی علمی، آموزشی و فرهنگی نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده‌دار بوده است.

سی‌ویک خردادماه، سال‌روز شهادت دانشمند، مجاهد خستگی‌ناپذیر و جهادگر بزرگ عالم اسلام، دکتر مصطفی چمران، اسوۀ پایداری، ستم‌ستیزی، آزادگی، بصیرت و شجاعت، به نام روز بسیج اساتید نام‌گذاری شده است.

اهمیت بسیج اساتید به این دلیل اثربخش است که با مخاطب خویش در کلاس درس، همراه و در وسعت گروه، سرزمینی به عمق جان و روان گیرندگان پیامش نفوذ کرده و هم‌آغوش می‌شود و راه‌یافتگان جوان و نوجوان به مدرسه عشق را آن‌چنان سیراب می‌سازد که وحدت ملی و انسجام اسلامی را نه به عنوان یک هدف و صرفا در یک سال خاص، بلکه همواره به عنوان هدف و در اندیشه کیفیت‌بخشی و رسالت انسان مسئولیت‌پذیر با دقت و ظرافتی خاص تا آنجا که مسلمانی را به اوج برساند، سوق می‌دهد.

این‌جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دانشمند مومن و انقلابی و استاد بسیجی، شهید دکتر مصطفی چمران، فرا رسیدن روز بسیج اساتید را به تمام استادان، پژوهشگران و فرهیختگان بسیجی تبریک می‌گويم. امید است اساتید عزیز بسیجی، آرمان‌ها و ارزش‌های شهید چمران را سرمشق فعالیت‌های خویش قرار دهند و با تلاش مخلصانه و متعهدانه در خدمت به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بتوانند به تربیت دانشجویان مومن و متعهد، ارتقای جایگاه علم و فناوری، پیشرفت و بالندگی و گسترش ایمان و امید در کشور، کمک شایان توجهی نمایند.

حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری