هم‌زمان با فرا رسیدن اول مهر صادر شد:

پیام رییس دانشگاه مازندران به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

  • 18 Sep 2024
  • کد خبر: 2570707
  • 1760

پیام رییس دانشگاه مازندران به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

هم‌زمان با فرا رسیدن اول مهر صادر شد:

پیام رییس دانشگاه مازندران به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس این دانشگاه در پیامی، حلول ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان و علاقه‌مندان به علم و علم‌آموزی تبریک گفت.

       متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

           فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، دست در دست خزان طبیعت، یادآور شور و شوق آموختن و طنین دل‌نواز زمزمه‌های استادان و دانشجویان در کوچه باغ‌های شاد و آرام و پر از صفا و صمیمیت دانایی است.

       با آغاز سال تحصیلی جدید، فصلی نو در علم و هنر این سرزمین اسلامی ورق می‌خورد؛ مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های علمی و تربیتی کشور، جان تازه‌ای می‌گیرند و کودکان، نوجوانان و جوانان این سرزمین با شور و شوق دیدار تازه با معلمان، استادان و هم‌کلاسی‌ها و کسب دانش، رهسپار میعادگاه‌های علم و هنر می‌شوند.

       تقارن این هنگامه خجسته با هفته دفاع مقدس که یادآور شور، شعور و عشق متعالی فرزندان ایران زمین است بسیار مبارک و فرخنده است. فرصت گران‌سنگ عمر که در اختیار آدمی است می‌تواند به بهترین شیوه آن که همانا خدمت به خلق است سپری گردد و در این مسیر، کسب دانش یکی از شریف‌ترین سیاق‌های کمک به هم نوع است. این مجال را مغتنم شمرده و با توکل به قادر مطلق، قدر این نعمت را دانسته و با عزمی جزم، همت خود را در تعالی میهن قرار دهید.

       از خداوند متعال سپاسگزارم که در آستانه آغار سال تحصیلی جدید، بار دیگر کامیابی خدمت‌گزاری به دانشجویان آینده‌‌ساز ایران اسلامی را نصیب اینجانب و خانواده بزرگ دانشگاه مازندران گردانید. بسیار خوشحال و خرسندیم که دانشگاه مازندران به عنوان قطب علمی منطقه، میزبان دانشجویان پرتلاش و مستعدی است که ظرفیت‌های قابل توجهی را برای اعتلای ایران اسلامی دارند. 

         ضمن تبریک دوباره به‌مناسبت فرا رسیدن بهار دانش و پژوهش، امیدوارم این جوانان مستعد و توانمند بتوانند علاوه بر جدیت در کسب دانش و علم، با در نظر داشتن ترازهای علمی و دانشگاهی، نقش و رسالت خود را به عنوان یک دانشجوی فرهیخته در پیشبرد اهداف جامعه علمی، ذیل راهبردهای کلان نظام جمهوری اسلامی ایران محقق نمایند و از خداوند منان خواهانم که به همه مسوولان و همکاران فرهیخته دانشگاهی، توفیق خدمت به این عزیزان را عنایت فرماید.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری