در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی صادر شد

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران به مناسبت شهادت دبیرکل فقید حزب‌الله

  • 29 Sep 2024
  • کد خبر: 2628755
  • 1633

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران به مناسبت شهادت دبیرکل فقید حزب‌الله

در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی صادر شد:

پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران به مناسبت شهادت دبیرکل فقید حزب‌الله

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبَادِي وَادْخُلِي جَنَّتِي(سوره فجر، آیات ۳۰ - ۲۷)

اى روح آرامش يافته، خشنود و پسنديده به سوى پروردگارت باز گرد و در زمره بندگان من داخل شو و به بهشت من درآى.

       بار دیگر رژیم سفاک و تروریست صهیونیستی با حمایت‌های بی‌دریغ دولت خبیث و خونخوار آمریکا، دست به جنایتی بزرگ زد و مردی از سلاله رسول‌الله و سید مقاومت را از ما گرفت. اگرچه دست پنهان دولت آمریکا را در تاریخچه جنایت‌بار رژیم صهیونیستی می‌توان دید، اما این بار استفاده از ده‌ها بمب یک‌تنی اهدایی آمریکا در این عملیات ترور که عامل به خاک و خون کشیده شدن تعداد زیادی از مردم شریف لبنان شد، پرده از سبوعیت و خونخواری دولت‌مردان آمریکایی و هم‌پیمانه بودن آنان با صهیونیزم جهانی را بار دیگر آشکار نمود. 

       ما اساتید بسیجی دانشگاه مازندران ضمن عرض تسلیت به ولی امر مسلمین و امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان به ویژه مردم شریف لبنان، تنها راه جلوگیری از تکرار چنین جنایت‌های وحشیانه‌ای را پاسخی محکم و دردناک به رژیم کودک‌کش اسراییل و حامیان او می‌دانیم. سخن گفتن از صلح‌طلبی در چنین وضعیت جنگی و با چنین دشمنان خونخواری، آن هم با وجود سازمان‌های بین‌المللی فشل و بی‌استفاده‌ای که نتوانسته‌اند در قریب به یک‌سال نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی، کوچک‌ترین اقدام بازدارنده‌ای انجام دهند، تنها خط مشی ساده‌لوحان و یا مزدوران نفوذی دشمن است. ما معتقدیم اگر در پاسخ‌گویی به ترور اسماعیل هنیه کوتاهی رخ نمی‌داد، اکنون شاهد چنین رفتارهای گستاخانه‌ای از طرف رژیم صهیونیستی نبودیم. 

       البته به فرموده رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) جنایت‌کاران صهیونیست بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت صدمه‌ی مهمی وارد کنند و همه‌ی نیروهای مقاومت در کنار حزب‌الله و پشتیبان آنان خواهند ماند. در پایان و در چنین اوضاع خطیری از تاریخ کشور و جبهه مقاومت، از تمامی تصمیم‌سازان و مسوولان کشور می‌خواهیم ضمن تبعیت تام از اوامر مقام عظمای ولایت، از این پس نه در گفتار و رفتارهای دیپلماتیک و نه در میدان عمل، کوچک‌ترین نشانه‌ای از سستی و ضعف به خود راه ندهند که به فرموده رهبر فرزانه و به خط نوشته سید مقاومت پیروزی از آن ماست.

 

«نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ»

کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری