در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان صادر شد:

پیام تسلیت مشترک رییس دانشگاه و مسوول نهاد نمایندگی در پی شهادت رهبر شجاع حزب‌الله

  • 28 Sep 2024
  • کد خبر: 2626928
  • 1622

پیام تسلیت مشترک رییس دانشگاه و مسوول نهاد نمایندگی در پی شهادت رهبر شجاع حزب‌الله

در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان صادر شد:

پیام تسلیت مشترک رییس دانشگاه و مسوول نهاد نمایندگی در پی شهادت رهبر شجاع حزب‌الله

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی حمله‌ی تروریستی رژیم جعلی اسراییل به ضاحیه بیروت و شهادت رهبر شجاع و دلاور حزب‌الله در این حادثه، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران و دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با صدور پیام تسلیت مشترکی، این ضایعه‌ی اسفناک را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی آزادگان جهان تسلیت گفتند.

       متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

منَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا. (احزاب ٢٣)

       در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند(و در راه او شربت شهادت نوشیدند)و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

       شهادت شاگرد مکتب امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، سرور مقاومت، بنده صالح خدا، رهبر مومن و حکیم، جناب سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان که قریب به سی سال در راه آزادی لبنان، حمایت از غزه و مردم مظلوم فلسطین، قهرمانانه به مبارزه و جهاد با دشمنان اسلام و مسلمین پرداخت، افتخارات و پیروزی‌های بزرگ و زیادی را در راه حمایت از مظلومان عالم، به‌دست آورد و سرانجام به قافله جاودان شهدا پیوست را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، تمامی آزادگان جهان و به‌ویژه خانواده صبور معظم‌له تسلیت می‌گوییم.

       بدون شک یاد و خاطره آن مجاهد فقید و نستوه که سال‌ها عمر بابرکتش را صرف مجاهدت و مبارزه با زور و تزویر ستمکاران به‌ویژه اسراییل غاصب نمود، در اذهان ملت شریف لبنان و همه آزادگان جهان، باقی و ماندگار خواهد ماند.

       آنچه قطعی و مسلم است، این‌که: جنایتکاران صهیونیست با این ترورها و حذف فرماندهان ارشد حزب‌الله نمی‌توانند خللی در عزم راسخ و استوار محور مقاومت وارد کنند و همان‌گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند:"سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد".

       اسراییل خونخوار و جنایت‌کار هم بداند: ان‌شاءالله به‌زودی و به حول و قوه‌ی الهی، مجاهدان سرافراز و دلاوران پیروز مقاومت اسلامی و در راس آن رزمندگان دلاور حزب‌الله، انتقام خون رهبر و مقتدای حکیم، بصیر و شجاع خویش را از شما دشمنان متجاوز و خبیث و روسیاه خواهد گرفت و شما را از این تجاوز ناجوانمردانه، پشیمان خواهد کرد.

      ضمن تسلیت مجدد این مصیبت بزرگ، از خداوند متعال برای آن رهبر فقید و بزرگ مقاومت اسلامی، علو درجات و برای خانواده‌ی صبور معظم‌له و رزمندگان مقاومت، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نماییم.

بگذار که در معرکه بی‌سر گردیم                     با لشکر آفتاب برمی‌گردیم.

 هنگام شهادت است آغاز حیات                      ما را بکشید زنده‌تر می‌گردیم.

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد                                                                دکتر سیدباقر حسینی

رییس دانشگاه مازندران                                 مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری