حادثه تروریستی هم‌زمان با چهارمین سالگرد سردار دل‌ها:

پیام تسلیت رییس دانشگاه مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان

  • 03 Jan 2024
  • کد خبر: 1428393
  • 18625

پیام تسلیت رییس دانشگاه مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت رییس دانشگاه مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان و زایران مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران با صدور پیامی، ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان و زایران مرقد سردار دل‌ها را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، تسلیت گفته، با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه ابراز هم‌دردی کرد.

       متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّاإِلَیْهِ رَاجِعُونَ

      یک بار دیگر، دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف آن، به خون افراد بی‌گناه و مظلوم آغشته گشت و چهره پلید خود را نمایان ساخت و صدها نفر از مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع را در حمله‌ای تروریستی، به خاک و خون کشید.

       اکنون همه‌ی انسان‌های آزاده می‌دانند که با این شهادت‌ها، درخت تنومند انقلاب اسلامی، پربارتر شده و خللی در عزم راسخ ما برای دفاع از مظلومیت مظلومان عالم، ایجاد نخواهد شد و نیز خوب می‌دانند که این نوع عملیات‌ها از سر ناتوانی و سردرگمی است. دشمنان انقلاب و مقاومت نتوانستند در میدان نبرد به پیروزی دست یابند و از سر عجز و ضعف و ناتوانی به کشتار زنان و کودکان و افراد بی‌دفاع تن می‌دهند و البته در زمان مناسب، انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای از ایران سربلند و مقتدر دریافت خواهند کرد.

       این‌جانب ضمن محکوم‌ نمودن این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه و مظلوم را در حادثه تروریستی کرمان، به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفته، برای تمامی شهدای این حادثه دردناک، رحمت، مغفرت و علو درجات؛ و برای بازماندگان آنان، صبر جمیل و برای مجروحان، طلب شفا و سلامت از خداوند متعال خواستارم.
 

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

اشتراک گذاری