هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به کارمندان شریف دانشگاه‌

  • 23 Aug 2023
  • کد خبر: 737051
  • 15899

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به کارمندان شریف دانشگاه‌

هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به کارمندان شریف دانشگاه‌

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به جامعه شریف کارمندان به خصوص یاوران علمی دانشگاه‌ مازندران تبریک گفت.

       در متن این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

       هفته دولت، یادآور رشادت‌ها و فداکاری‏‌های فرزندان پاک‌سرشت و غیور انقلاب و زنده‌کننده ایام پرشور خدمت‌گزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

        تاریخ سراسر پرافتخار و غرورآمیز ایران اسلامی، همواره شاهد ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های دلاورمردان راست‌قامت و پیشانی‌بلندی بوده که غیر از رضای خدا هیچ نمی‌دیدند و تنها هدف‌شان، خدمت به خلق‌الله و اقتدار و عزت انقلاب اسلامی بوده است.

        بی‌تردید همه ما می‌بایست با پیروی از ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، ایشان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از کردار و رفتار این شهیدان والامقام و تلاش و کوشش در راه اعتلای میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت انقلابی و نظام مقدس اسلامی، با توجه به ماموریت اصلی‌مان که ارتقای دانش و پژوهش و اجرای برنامه توسعه آموزش عالی و هم‌چنین تحقق گام دوم انقلاب است، گام برداشته و زمینه تربیت نسل جوان انقلاب در جهت پیشرفت روزافزون کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

       این‌جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ویژه کارمند شهید دانشگاه مازندران - شهید کاووسی-، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولت‌مردان و یاوران علمی خدوم و متعهد دانشگاه مازندران تبریک گفته، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

       ضمنا یاد و خاطره تمامی کارمندان عزیزی که سالیان سال برای پیشرفت و توسعه و آبادانی دانشگاه مازندران تلاش کردند و اکنون بنا به مشیت الهی، زیر خروارها خاک، آرمیده‌اند را  نیز گرامی داشته و برای شادی روح‌شان صلوات می‌فرستیم: اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم.

 

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری