به مناسبت روز مجلس شورای اسلامی صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

  • 02 Dec 2023
  • کد خبر: 1280321
  • 20410

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

به مناسبت روز مجلس شورای اسلامی صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز شهادت دکتر سیدحسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دکتر مدرس، پیام تبریکی به نمایندگان مردم شریف استان در مجلس و به‌ویژه نماینده مردم شریف شهرستان‌های بابلسر و فریدون‌کنار صادر کرد.

       متن این پیام، بدین شرح می‌باشد:

- نمایندگان محترم مردم شریف استان مازندران در مجلس شورای اسلامی

- برادر ارجمند جناب آقای دکتر باقرزاده

نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس شورای اسلامی و عضو محترم هیات امنای دانشگاه مازندران

با سلام و احترام

       روز دهم آذر در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز شهادت دکتر سید حسن مُدَرّس، فقیه و سیاست‌مدار شیعی و از علمای اصفهان در دوران مشروطه و روز مجلس نام‌گذاری شده است، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آن بزرگ‌مرد تاریخ ایران‌زمین، روز مجلس را به تمامی نمایندگان استان و به‌ویژه جناب آقای دکتر باقرزاده عضو محترم هیات امنای دانشگاه مازندران و نماینده مردم شریف شهرستان‌های بابلسر و فریدون‌کنار در مجلس شورای اسلامی، تبریک می‌گویم.

       امروز یک روز بسیار مهم و مغتنم است که نشان از تلاش‌ها و تعهدات شما در خدمت خالصانه و صادقانه به مردم عزیز دارد. به همین مناسبت، از طرف دانشگاه مازندران، از شما نمایندگان پرتلاش مردم استان در مجلس شورای اسلامی، صمیمانه تقدیر و قدردانی می‌کنم.

       تلاش‌ها و کوشش‌های شما در مجلس شورای اسلامی، به عنوان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور، بسیار مهم و حائز اهمیت است. امیدوارم با تجربه، علم و پشتکار خود، بتوانید به خوبی نیازها و مشکلات مردم را در سطح ملی و استانی بررسی و با هماهنگی و هم‌فکری با سایر نمایندگان و اتخاذ تصمیمات راه‌گشا، راهکارهای مناسب جهت گشایش امور برای ملت فهیم و سربلند ایران عزیز بردارید.

       ضمناً، از فرصت استفاده می‌کنم تا به تلاش‌های شما در خدمت به آموزش عالی، منطقه آزاد استان و توسعه منطقه شهرستان‌های بابلسر و فریدون‌کنار صمیمانه تقدیر و قدردانی کنم.

       دانشگاه مازندران با افتخار به عنوان یکی از نهادهای آموزشی و پژوهشی برجسته کشور و به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی و دانشگاه معین استان، از همکاری و همراهی شما عزیزان استقبال می‌کند تا به تحقق اهداف بلندمدت و توسعه کشورمان کمک نماید.

       برای شما و همه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم که موفقیت‌های چشمگیری را در این مسوولیت مقدس، برای خدمت به ملت‌ عزیزمان تجربه کنید.

با احترام

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری