به مناسبت روز بزرگ‌داشت خواجه نصیرالدین طوسی صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به جامعه‌ی بزرگ مهندسان

  • 26 Feb 2024
  • کد خبر: 1668258
  • 17445

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به جامعه‌ی بزرگ مهندسان

به مناسبت روز بزرگ‌داشت خواجه نصیرالدین طوسی صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به جامعه‌ی بزرگ مهندسان

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در پیامی به مناسبت زادروز دانشمند شهیر ایران - خواجه نصیرالدین طوسی - و روز مهندس، این روز را به تمامی تلاشگران این عرصه در دانشگاه تبریک گفت.

       متن پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران بدین شرح می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

       پنجم اسفند خجسته زادروز دانشمند بزرگ ایران‌زمین _ خواجه نصیرالدین طوسی _ و روز تجلیل از دانش، نوآوری و خلاقیت است. روز مهندس روز تفکر، تامل، عمل و خردورزی است و نگاه علمی و مهندسی، نگاهی کارشناسانه و مسوولانه است. به پاس قدردانی از سرمایه‌های تخصصی این کشور و پیشگامان عمران و آبادانی میهنمان به نام روز مهندس نام‌گذاری شده است.

       مهندسان پرتلاش، متخصص و متعهد، با علم، ذوق هنری و تفکر عمیق و سازنده خود، چرخ‌های توسعه سازمان را به حرکت واداشته‌اند و آنچه از جان‌مایه تخصص این قشر پرتلاش برآمده است، موجب رشد و شکوفایی خدمات و پیشرفت‌های زیرساختی در حوزه‌های مختلف سازندگی کشور شده است.

       اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید مهندس، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند حکیم و فرزانه ایرانی و روز مهندس را به تمامی مهندسان متخصص و متعهد کشور عزیزمان، به ویژه مهندسان پرتلاش جامعه بزرگ دانشگاه مازندران، تبریک و تهنیت گفته، امیدوارم با استفاده از فناوری‌های نوین و خلاقانه و پای‌بندی به اخلاق اسلامی و حرفه‌ای، بتوانیم شاهد توسعه فعالیت‌های مهندسی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد
رییس دانشگاه مازندران

روابط عمومی دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری