در آستانه فرا رسیدن ۲۶ شهریور ماه صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت سال‌روز تاسیس دانشگاه مازندران

  • 15 Sep 2024
  • کد خبر: 2556679
  • 1309

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت سال‌روز تاسیس دانشگاه مازندران

در آستانه فرا رسیدن ۲۶ شهریور ماه صادر شد:

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت سال‌روز تاسیس دانشگاه مازندران

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه در پیامی فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه، سال‌روز تاسیس دانشگاه مازندران را تبریک گفت.

       متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

       با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏‌اند، فرارسیدن  سالروز تاسیس دانشگاه مازندران  با تصویب شورای انقلاب اسلامی در 26 شهریور سال 1358را به اعضای این خانواده بزرگ و خدمت‌گزار به عرصه علم و دانش تبریک می‌گویم.

       بیست و ششم شهریور ماه سالروز تاسیس ‌نهاد ارزشمندی است که رسالت تربیت نیروی متخصص و ماهر را در زیست‌بوم تعلیم و تربیت بر عهده دارد. سازه سترگی با نام دانشگاه مازندران که سنگ ‌بنای آن بر تفکری بدیع استوار است. تفکری که در پس خود، حرکت‌های سازنده‌ای را برای پیشبرد اهداف متعالی کشور ایجاد نموده است.

       مفتخریم که دانشگاه مازندران به‌عنوان دانشگاه مادر و معین استان، پس از گذشت ۵۴ سال فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، توانسته است نقشی موثر در تربیت جوانان فرهیخته میهن اسلامی داشته باشد.

       اکنون این دانشگاه با داشتن سرمایه‌های انسانی شامل اعضای هیات علمی مجرب، کارمندان متعهد و دانشجویان توانمند، ظرفیت بالایی دارد که می‌تواند با بهره‌گیری از آن، مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاه را که ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان کشور است، عملیاتی کند.

      اینجانب بار دیگر ضمن تبریک فرا رسیدن این رویداد مهم و ارزشمند، امیدوارم به همت خانواده بزرگ دانشگاه، گامی موثر در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت امر مقام معظم رهبری(مدظله ‌العالی) برای تاثیرگذاری بیش از پیش در مسیر جهاد علمی، جهاد تبیین، جنگ رسانه‌ای و اقتصادی داشته باشیم و همانند گذشته، همگام با سند تحول دانشگاه، بتوانیم در عرصه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و کارآفرینی، نقش موثری در تعلیم و تربیت جوانان فرهیخته میهن اسلامی داشته باشیم و همراه با دیگر نهادها درجهت توسعه و پیشرفت این مرز و بوم گام برداریم.

       از آستان حضرت دوست برای دانشجویان و دانش آموختگان، اعضای هیات علمی و کارمندان خدوم این دانشگاه آرزوی توفیق و سربلندی روز افزون دارم.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

اشتراک گذاری