رییس دانشگاه مازندران‌:

نیازمند توجه و کمک خیران نیک‌اندیش به جریان علم و دانش هستیم

  • 03 Dec 2023
  • کد خبر: 1287453
  • 19485

نیازمند توجه و کمک خیران نیک‌اندیش به جریان علم و دانش هستیم

رییس دانشگاه مازندران‌:

نیازمند توجه و کمک خیران نیک‌اندیش به جریان علم و دانش هستیم

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، جلسه هماهنگی تشکیل ستاد خیران با حضور دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه، مدیران و اعضای بنیاد حامیان دانشگاه در محل دفتر ریاست برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، دکتر علی‌نژاد در این نشست که با هدف جذب خیران و کمک‌های مردمی در راستای توسعه دانشگاه انجام شد، با بیان این‌که اعتبارات دولتی برای اجرای برنامه‌ها و اهداف آموزشی و پژوهشی کافی نمی‌باشد، خواستار توجه و کمک خیران نیک‌اندیش و واقفان شد.

       رییس دانشگاه مازندران اظهار داشت: بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان در بخش توسعه و تکمیل فضای کالبدی آموزشی و فرهنگی، افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها، تامین آزمایشگاه‌ها، استخر دانشجویی و سالن اجتماعات، نیازمند کمک‌های مردمی به‌ویژه حمایت خیران می‌باشد.

       دکتر علی‌نژاد با اشاره به ضرورت سامان‌دهی فعالیت‌های مرتبط با جذب کمک‌های مردمی تصریح کرد: مدیریت دانشگاه، این مهم را از اولویت‌های ارتباطی و اجتماعی تلقی نموده و دست نیاز و همکاری به سوی دانشگاهیان، خیران و واقفان نیک‌اندیش می‌گشاید.

      در ادامه این نشست، مدیران و روسای ادارات تابعه دانشگاه به بیان ایده‌ها و پیشنهادات خود در راستای جذب حمایت خیران و و نیکوکاران در حوزه آموزش عالی پرداختند.

       یادآور می‌شود: بنیاد حامیان دانشگاه مازندران از طریق برنامه‌های اجتماعی و اجرایی، آماده تعامل با خیران نیک‌اندیش، دانش‌آموختگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خیرخواه می‌باشد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

 

اشتراک گذاری