در آستانه سال جدید تحصیلی و‌ مقارن با هفته وقف:

نشست هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه مازندران

  • 22 Sep 2024
  • کد خبر: 2577405
  • 1491

نشست هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه مازندران

در آستانه سال جدید تحصیلی و‌ مقارن با هفته وقف:

نشست هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه مازندران

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و هم‌زمان با هفته وقف، نشست هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه در روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در محل مجتمع میزبان شهرستان بابلسر تشکیل شد.

       بر اساس این گزارش، ایرج نیازآذری مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه در این نشست با گرامی‌داشت هفته وقف( ۳۰ شهریور تا ۵ مهر) و بیان نقش خیران حامی علم و فناوری، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های مختلف ده ماهه بنیاد اعم از کمک‌ها، ساختارسازی، ارتباطات و جذب خیران ارایه کرد و با بیان گزارشی از برنامه‌ها و مشکلات دانشگاه، خواستار حمایت خیران نیک‌اندیش شد.

       در ادامه این نشست، اعضای هیات مدیره و بازرسان بنیاد با بیان اهمیت و نقش ملی دانشگاه مازندران، بر لزوم حمایت همه‌جانبه خیران و‌ موثران جامعه  از دانشگاه تاکید کرده و ضمن آسیب‌شناسی برخی رویه‌ها، پیشنهادات و راهکارهای خود را پیرامون حمایت از پردیس پارک علم و‌ فناوری و‌ حل مشکلات خوابگاهی به اشتراک گذاشتند.

  ظرفیت‌های قانونی حمایت از خیران، راه‌های شناسایی حامیان و جذب کمک‌های مردمی از جمله اولویت‌های مهم در حوزه دانشگاه بود که مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و‌ مقرر گردید از طریق برگزاری  رویدادهای جذاب و نشست‌های اجتماعی و ارتباطی، برنامه های توسعه‌ای دانشگاه جهت جلب حمایت از حامیان علم، فرهنگ و‌ فناوری مطرح و رایزنی گردد.

     یادآور می‌شود: علاوه بر ایرج نیازآذری به‌عنوان مدیرعامل بنیاد، فریدون حاج بابایی، داود پاشنا، سید مهدی ابراهیمیان، جعفر رمضانی، اسماعیل هادی‌تبار و سیدحسین حسینی، به‌عنوان اعضای هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه در این نشست حضور داشتند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری