به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد:

نشست معاون پژوهشی سازمان سمت با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

  • 11 Oct 2024
  • کد خبر: 2694736
  • 391

نشست معاون پژوهشی سازمان سمت با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد:

نشست معاون پژوهشی سازمان سمت با معاون پژوهش و فناوری دانشگاه

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، این دیدار که در روز سه‌شنبه 17 مهر 1403 در دفتر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه انجام پذیرفت، دکتر سعیدی معاون پژوهشی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی «سمت» و هیات همراه و نیز دکتر قاسمی معاون پژوهش و فناوری، دکتر محسنی مدیر امور پژوهشی، دکتر رادمرد معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و سارا آزموده رییس اداره نشر آثار علمی دانشگاه حضور داشتند.

        در ابتدای این نشست، دکتر قاسمی با خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از برقراری تعاملات سازنده، به ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه مازندران اشاره داشتند و بر آمادگی و حمایت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جهت انعقاد تفاهم نامه و انجام همکاری‌های مشترک علمی تاکید کرد.

       در ادامه، دکتر محسنی مدیر امور پژوهشی دانشگاه گزارشی از تاریخچه انتشار کتاب، تعداد عناوین کتب انتشار یافته توسط اعضای هیات علمی به تفکیک دانشکده‌های تابعه ارایه کرد.

       بر اساس این گزارش، دکتر سعیدی معاون پژوهشی سازمان«سمت» ضمن معرفی سازمان و اهداف آن، به گسترش عدالت آموزشی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها اشاره کرده و اظهار امیدواری نمود که در آینده نزدیک بتوانند گام‌های موثری در این زمینه بردارند.

       در ادامه هیات همراه از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی و تالار افتخارات دانشگاه بازدید کردند. در بازدید از کتابخانه، دکتر مصطفی محمدی رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه و همکاران‌شان، بخش‌های مختلف کتابخانه را به بازدیدکنندگان، معرفی کردند.

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران