به همت شورای هماهنگی پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه:

نشست مشترک رییس دانشگاه مازندران با اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر

  • 24 Oct 2023
  • کد خبر: 1140694
  • 19000

نشست مشترک رییس دانشگاه مازندران با اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر

به همت شورای هماهنگی پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه:

نشست مشترک رییس دانشگاه مازندران با اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست مشترک دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران با اعضای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، دکتر علی‌نژاد در این نشست که به همت شورای هماهنگی پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه برگزار شد، ضمن محکوم نمودن اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب اسراییل بر علیه مردم بی‌گناه غزه، به رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر هجمه‌های دولت‌های بیگانه که با تمام قوا بر علیه ایران متحد شده بودند اشاره کرد و افزود: دولت‌های غربی که داعیه حمایت از مظلومان(هم‌چون قرارگیری در کنار دولت اوکراین با این ادعا را دارند)، امروز در کنار دولت اشغالگر اسراییل قرار گرفته و به حملات این رژیم غاصب به مردم بی‌گناه غزه کمک می‌کنند.

       رییس دانشگاه مازندران بر لزوم بیداری دولت‌های اسلامی در سراسر جهان تاکید کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی بر اساس مبانی دینی و فرامین امام و رهبری در تمام دنیا از همه مظلومان حمایت کرده و از هیچ کوششی در این مسیر فروگذار نخواهد کرد. امروز امنیت موجود در کشور با وجود فضای پر التهاب در کشورهای حاشیه را مدیون ایثارگری حافظان امنیت و ایثارگران و شهدای گران‌قدر هستیم.

       دکتر علی‌نژاد با اشاره به موضوع جهاد تبیین به عنوان یکی از مواردی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: جهاد تببین، در حقیقت رسالت اصلی بنیاد حفظ آثار است که در جبهه مقاومت اسلامی فعالیت می‌کند. بمباران اطلاعات غلط توسط فضای مجازی باعث شده است که جوانان ما از رشادت‌ها، افتخارات و پیروزی‌های جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اطلاعات زیادی نداشته باشند که نتیجه آن، اتفاقاتی هم‌چون اغتشاشات سال گذشته در سطح کشور بود که این امر، وظیفه ما دانشگاهیان در تبیین این مسایل را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند.

      دکتر علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش، به برخی از برنامه‌های دانشگاه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: اردوهای راهیان نور، یادواره‌های شهدا، اردوهای جهادی، اردوهای راهیان پیشرفت، اعزام پیاده‌روی اربعین حسینی، برگزاری برنامه‌های مناسبتی مانند هفته دفاع مقدس و ...، تدریس درسی به‌نام مکتب سلیمانی، فعالیت‌های کانون شهدا و تالیف کتاب به خصوص در حیطه نوجوانان و جوانان از جمله این اقدامات است و دانشگاه آمادگی دارد تا همکاری لازم در خصوص چاپ و انتشار کتاب در این حوزه به خصوص در رده جوانان و نوجوانان را به‌عمل آورد.

       در ادامه این نشست، حبیب‌اله غفاری فرمانده پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه مازندران به بیان گزارشی از فعالیت‌های این پایگاه در دانشگاه و شهرستان پرداخت و سپس سرهنگ طاهری رییس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ محمدپور دبیر هیات رزمندگان شهرستان بابلسر، سرهنگ ملابراری جانشین دفتر و تعداد دیگری از اعضا، مطالبی را بیان داشتند.

نشست مشترک رییس دانشگاه مازندران با اعضای شورای هماهنگی پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، با حضور سرهنگ اسحاق امید فرمانده حوزه بسیج اداری و کارگری بابلسر، نشست مشترک دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران با اعضای شورای هماهنگی پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه در سالن کنفرانس سازمان مرکزی برگزار شد.

       دکتر علی‌نژاد با حضور در جلسه اعضای شورای هماهنگی پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه، از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شورا قرار گرفت. بیان گزارش فعالیت‌ها از سوی فرمانده پایگاه، سخنان سرهنگ امید و اهدای دو لوح تقدیر از سوی رییس دانشگاه مازندران، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به پاس زحمات حبیب‌اله غفاری به ایشان اهدا گردید.

     

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری