با هدف توسعه و ارتقای دانشگاه برگزار شد:

نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با اعضای هیات رییسه دانشکده‌ها

  • 17 Jul 2023
  • کد خبر: 566598
  • 17305

نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با اعضای هیات رییسه دانشکده‌ها

با هدف توسعه و ارتقای دانشگاه برگزار شد:

نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با هیات رییسه و اعضای هیات علمی دانشکده‌ها

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست صمیمی هیات رییسه دانشگاه مازندران با هیات رییسه و اعضای هیات علمی دانشکده‌ها با حضور دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه و معاونان برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، دکتر علی‌نژاد در این نشست‌ها با تاکید بر توجه همگانی به اولویت‌های موجود در دانشگاه در حوزه‌های مختلف، خواستار مشارکت همه ارکان دانشگاه به‌ویژه اعضای هیات علمی در پیشبرد اهداف کلان آموزشی و پژوهشی شد.

      رییس دانشگاه مازندران از آمادگی مسوولان دانشگاه در پذیرش طرح‌های کاربردی در راستای تحول دانشگاه خبر داد و افزود: همه ما در قبال توسعه و پیشرفت دانشگاه مسوولیم و باید با همت و تلاش در خور نام دانشگاه به‌عنوان یک مرکز بزرگ علمی در این راستا گام برداریم.

     بررسی یشنهادات کاربردی در حوزه زیرساخت، مالی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست‌ها بود.

     یادآور می‌شود: دکتر علی‌نژاد در راستای تحقق شعار توسعه و تحول دانشگاه مازندران، تاکنون با اعضای هیات رییسه دانشکدههای علوم دریایی و محیطی، علوم ورزشی، شیمی، هنر و معماری، علوم پایه و علوم ریاضی دیدار و گفت‌گو کرد. هم‌چنین رییس دانشگاه در روز سه‌شنبه 27 تیر 1402 با هیات رییسه دانشکدههای ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، علوم انسانی و اجتماعی؛ و مهندسی و فناوری دیدار خواهد کرد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری