با حضور مجازی مسوولان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد:

نشست توجیهی نمایندگان تام‌الاختیار، دستیاران و مسئولان حفاظت آزمون سراسر استان

  • 02 Jul 2023
  • کد خبر: 508348
  • 15903

نشست توجیهی نمایندگان تام‌الاختیار، دستیاران و مسئولان حفاظت آزمون سراسر استان

با حضور مجازی مسوولان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد:

نشست توجیهی نمایندگان تام‌الاختیار، دستیاران و مسئولان حفاظت آزمون سراسر استان

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست توجیهی نمایندگان تام‌الاختیار، دستیاران و مسوولان حفاظت آزمون سراسر استان به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

      بر اساس این گزارش،‌ در این نشست که با حضور مجازی مسوولان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد، دکتر علی صدر معاون امور آزمون‌ها و دکتر مختار کاظم‌زاده مدیرکل حراست و حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور، خواستار هماهنگی، هم‌افزایی بیش از پیش و رعایت دقیق دستورالعمل‌های اجرایی و حفاظتی به منظور برگزاری آزمونی امن و باکیفیت شدند.

       دکتر رحمت عباس‌نژاد سرستی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و دبیر ستاد استانی آزمون‌های سراسری نیز در این نشست با اشاره به حساسیت آزمون‌های پیش رو، از آزمون سراسری به عنوان یکی از مولفه‌های امنیت ملی یاد کرد و اذعان داشت: این آزمون، یکی از مقاطع حساس و تعیین‌کننده برای دانش‌آموزان و والدین آن‌هاست و تلاش کلیه حوزه‌های امتحانی در استان باید بر آن باشد تا کوچکترین خدشه‌ای به اعتماد عمومی مردم وارد نشود.

       نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش ادامه داد: مطابق زمان‌بندی انجام‌شده، دانشگاه مازندران به عنوان مسوول ستاد استانی آزمون‌های سازمان سنجش، مسوول دریافت سوالات و ملزومات آزمون در مخزن اصلی است که با همکاری بخش حفاظت، تحویل نمایندگان و مسوولان حفاظت هر حوزه خواهد شد.

            دکتر همت‌اله رورده مدیر حراست دانشگاه مازندران و مسوول حفاظت آزمون استان نیز در بیاناتی به اهمیت حفاظت از مخازن پرداخت و  ویژگی‌های مخازن استاندارد در حوزه‌های امتحانی را تشریح کرد.

       دکتر روده از مسوولان حفاظت حوزه‌های فرعی خواست تا نسبت به آماده‌سازی مخازن مطابق دستوالعمل سازمان سنجش آموزش کشور اهتمام ورزند و در اجرای دقیق پروتکل‌های حفاظتی قاطع باشند.

       در ادامه این نشست، نمایندگان تام‌الاختیار و مسوولان حفاظت آزمون، سوالات و ابهامات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کردند.

        یادآور می‌شود: 39873 داوطلب در آزمون سراسری نوبت دوم در استان مازندران به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد، 24835 داوطلب زن و 15038 داوطلب مرد در 19 حوزه امتحانی شهرهای آمل، بابل، بابلسر،‌ بندپی شرقی،‌ بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قایم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت خواهند پرداخت.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری