با حضور مدیران و نمایندگان نهادهای صنفی و حرفه‌ای استان برگزار شد:

نشست بررسی راهکارهای همکاری مشترک دانشگاه و جامعه در دانشگاه مازندران

  • 26 Apr 2024
  • کد خبر: 1843741
  • 1984

نشست بررسی راهکارهای همکاری مشترک دانشگاه و جامعه در دانشگاه مازندران

با حضور مدیران و نمایندگان نهادهای صنفی و حرفه‌ای استان برگزار شد:

نشست بررسی راهکارهای همکاری مشترک دانشگاه و جامعه در دانشگاه مازندران

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست بررسی راهکارهای همکاری مشترک دانشگاه و جامعه با حضور مدیران و نمایندگان نهادهای صنفی و حرفه‌ای استان در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این نشست که به همت بنیاد حامیان دانشگاه مازندران، با هدف اتخاذ راهکارهای همکاری دانشگاه و جامعه معطوف به شعار سال و در راستای راهبرد جامعه‌محوری و مردمی‌سازی جریان علم، دانش و فرهنگ انجام شد، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران با مهم برشمردن رابطه بین دانشگاه و جامعه گفت: دانشگاه مازندران در راستای مسوولیت علمی، فرهنگی و اجتماعی خود  آمادگی دارد در مساله‌یابی و حل مسایل استان به‌ویژه تشکل‌های صنفی، مشارکت دانش بنیان داشته باشد.

       در ادامه این نشست، هر یک از نمایندگان تشکل‌های صنفی و حرفه‌ای استان به بیان ظرفیت‌ها، مزیت‌ها، مشکلات و چالش‌های صنفی خود پرداختند و از دانشگاه مازندران خواستند برای تحقق حکمرانی مطلوب به کمک تشکل‌های استان بیاید.

       افزایش تعامل و همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت،  بهبود مهارت‌های شغلی دانش‌آموختگان، حضور تشکل‌های اقتصادی در دانشگاه، انجام فعالیت‌های مشترک علمی و تحقیقاتی، نقد رویه‌های آموزشی و داشتن پیوست فرهنگی پروژه‌ها، از جمله موارد مطروحه حامیان دانشگاه بود.‌ 

     هم‌چنین معاونان فرهنگی و اجتماعی،  پژوهش و فناوری، آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون مدیر بنیاد حامیان دانشگاه به بیان توانمندی‌ها، فعالیت‌ها و نحوه همکاری‌های فی‌مابین پرداختند.

       در پایان این جلسه نیز نمایندگان نظامات حرفه‌ای استان، آمادگی خود را برای حمایت از علم، دانش، فرهنگ و فناوری اعلام داشتند.

       یادآور می‌شود: این نشست با حضور مسوولان دانشگاه و نمایندگان اتاق بازرگانی، نظام مهندسی، خانه صنعت و معدن، اتاق تعاون، کانون وکلا، نظام صنفی رایانه‌ای و کانون کارشناسان رسمی دادگستری تشکیل شد.

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری