با حضور اعضا در دفتر ریاست دانشگاه:

سومین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه برگزار شد

  • 29 Aug 2024
  • کد خبر: 2454044
  • 2326

سومین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه برگزار شد

با حضور اعضا در دفتر ریاست دانشگاه:

سومین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه برگزار شد

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، سومین جلسه هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه با حضور دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه، دکتر سید باقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دکتر ابوالحسن حسینی رییس پردیس فناوری دانشگاه صبح چهارشنبه هفتم شهریور در دفتر رییس دانشگاه مازندران برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این جلسه، دکتر علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران با قدردانی از حمایت‌های مردمی از طرح‌های فناورانه  جهت‌گیری اصلی دانشگاه را بهره‌گیری از کمک‌های خیرین و حامیان علم و فناوری اعلام کرد.

       دکتر حسینی مسوول نهاد مقام معظم رهبری نیز با قدردانی از اقدامات بنیاد حامیان دانشگاه، مشارکت خیرین را در توسعه علم، فرهنگ و‌ فناوری بسیار ارزشمند دانست و حمایت خویش را از برنامه‌های بنیاد اعلام کرد.‌

       همچنین ایرج نیازآذری مدیرعامل بنیاد، در خصوص برگزاری همایش حامیان دانشگاه در آستانه سال جدید تحصیلی و‌ سال‌روز تصویب قانون تاسیس دانشگاه مازندران را به محوریت دانش‌آموختگان مورد تاکید قرار داد.

       اهمیت استفاده از طرح های فناورانه و‌ استفاده از ظرفیت صندوق پژوهش و فناوری استان جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با توضیحات حمزه علی قاسمی رییس هیات مدیره بنیاد به بحث و بررسی گذاشته شد.   

       در ادامه جلسه، در خصوص استفاده از ظرفیت‌های مالیاتی برای اجرای طرح‌های فناورانه با این تاکید که پروژه‌‌های نوآورانه و فناورانه می‌تواند از اعتبار مالیاتی استفاده کند، استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی و دعوت از همه دانشگاهیان برای کمک به دانشگاه و جامعه از طریق ایده‌های خلاقانه، بحث و بررسی شد.

​​​​​​​

اشتراک گذاری