به همت گروه فلسفه و کلام اسلامی:

جام مناظرات علمی در درس جدل در دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 06 Jun 2023
  • کد خبر: 329162
  • 13965

جام مناظرات علمی در درس جدل در دانشگاه مازندران برگزار شد

 

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، جام مناظرات علمی در درس جدل با حمایت انجمن علمی دانشجویی فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه در دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، این مناظرات که به همت گروه فلسفه و کلام اسلامی در راستای بهبود سطح کارآیی دروس دانشگاهی، افزایش علاقه‌مندی دانشجویان، زمینه‌سازی آشنایی دانشجویان با روند حل مسایل و با هدف ارتقای کیفی و کاربردی‌سازی دروس دانشگاهی در قالب درس جدل، از دروس مقطع کارشناسی گروه فلسفه و کلام اسلامی با تدریس دکتر مهران رضایی برگزار گردید، دانشجویان در 10 گروه وارد مناظرات علمی شدند.

       در این رویداد، نیلوفر خادمی، نازنین دلیلی، لیلا جعفرپناه، عقیق فلاح، مبینا رمضانی، حسیبا حسینی، هستی خلج، تینا محمدی، معصومه فخیمی و محمد خزایی به‌عنوان دانشجویان مشارکت‌کننده در رقابت‌هایی دو نفره با هم به مناظره پرداختند و در پایان هر رقابت، برنده بر اساس آرای حاضران انتخاب شده و به مرحله بعد صعود می‌کرد که در مسابقه نهایی، محمد خزایی و نیلوفر خادمی به مناظره پرداختند که در رقابتی نزدیک و بعد از حدود 50 دقیقه مناظره، خادمی با 53 درصد آرا، نفر اول جام شد.

       یادآور می‌شود: در این دوره، موضوعاتی مانند: اگر قرار باشد در یک تصمیم خیلی مهم، بین عقل و عشق یکی را انتخاب کرد، باید گزینه عاقلانه‌تر/ عاشقانه‌تر را انتخاب کرد؛ بین تعهد و تخصص، در مشاغل با تاثیر فرهنگی اجتماعی(مانند معلمی)، تعهد / تخصص ارجحیت دارد؛ شبکه‌های اجتماعی موجب سست شدن نظام خانواده می‌شود/ نمی‌شود؛ و ... به بحث گذاشته شد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری