در پی اقدام متجاوزانه رژیم غاصب اسراییل صادر شد:

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق

  • 03 Apr 2024
  • کد خبر: 1757863
  • 29804

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق

در پی اقدام متجاوزانه رژیم غاصب اسراییل صادر شد:

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی اقدام خصمانه و شنیع رژیم کودک‌کش اسراییل در حمله به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، کانون بسیج اساتید دانشگاه ضمن محکوم‌کردن این اقدام و تسلیت شهادت عده‌ای از فرماندهان و کارکنان سفارت، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَ لا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

شهادت هنر مردان خداست.

       حمله ددمنشانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه، ادامه سلسله جنایت‌های وحشیانه‌ای است که حکایت از عجز و زبونی این غده سرطانی در برابر اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت و ضربه‌های پی‌درپی و بی‌سابقه به ارکان پوشالی این رژیم غاصب دارد.

       امروز ترس و واهمه، سر تا پای این مار سمی زخمی رو به موت را فرا گرفته، آن‌سان که دست به پست‌ترین کارها و وحشیانه‌ترین خونریزی‌های تاریخ می‌زند.

       بسیج اساتید دانشگاه مازندران، شهادت سرداران بزرگ و پرافتخار اسلام را که سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم داشتند و در این اقدام تروریستی به آرزوی شهادت در راه خدا رسیدند را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و خانواده‌های معظم آنان و ملت ایران تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد: امروز هنوز همه‌ توانمندی‌ها و ابتکارات جبهه مقاومت، به تمامی ارایه و آشکار نشده است و این رژیم کودک‌کش در مقابل حقیقت قدرت جبهه مقاومت قرار نگرفته است. جمهوری اسلامی ایران به عنوان پشتیبان اصلی رزمندگان مقاومت، هیچ هراسی از جانبازی و جان‌نثاری در راه آرمان آزادی قدس شریف ندارد و این شهادت‌ها بر ایمان و اراده رزمندگان مقاومت بیش از پیش خواهد افزود.

       ایران برای انتقام از خون پاک این شهدا و استفاده از حق قانونی خود در مقابله با این شرارت بُزدلانه و جنایت بی‌شرمانه و نقض آشکار قوانین بین‌المللی، با پاسخی قاطع، کوبنده و پشیمان‌کننده، درسی فراموش‌نشدنی به رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی خواهد داد. انشالله

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری