در پی تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا اعلام شد:

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی

  • 27 May 2023
  • کد خبر: 298218
  • 14523

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی

 

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هیات رییسه دانشگاه مازندران در بیانیه‌ای، تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا را محکوم کردند.

      متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

       نظام سلطه همواره از ابزارهای غیرانسانی سعی در جلوگیری از پیشرفت جوامع و کشورهای مستقل را داشته و در این بین از ابزار تحریم بیشترین استفاده را در مقابله با این کشورها به‌کار می‌گیرد، آنان، تحریم ایران اسلامی را از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به منظور خشکاندن ریشه تنومند انقلاب و انحراف آن از مسیر درست و روشن آن، انجام داده‌اند. که در این میان، تحریم بسیج دانشجویی کشور از سوی اتحادیه‌ اروپا برآمده از همین کینه‌ استعمارگران از این نهاد ریشه‌دار است. امروزه دشمنان ایران اسلامی با مراکز اصلی اقتدار این ملت بیشتر از همه دشمنی می‌نمایند. تحریم‌های ظالمانه غرب شامل حال نهادها، ارگان‌ها، شرکت‌ها، تشکل‌ها و اشخاصی می‌شود که دقیقا در مسیر درست انقلاب، اعتلای ایران اسلامی و حفظ ارزش‌ها قدم بر می‌دارند.

       تحریم بسیج دانشجویی، نه تنها اراده فرزندان ایران اسلامی را در دانشگاه‌‌ها تضعیف نمی‌کند بلکه عزم آنان را برای همت بیشتر و برداشتن گام‌های بلند در مسیر پیشرفت ایران اسلامی و فتح قله‌های علم و فناوری و ایجاد تمدن نوین اسلامی استوار‌تر می‌سازد. این استعماگران منحوس گمان می‌کنند با تحریم بسیج دانشجویی می‌توانند جوانان غیور بسیجی ایران اسلامی را از صحنه ایستادگی و پیشرفت دور کنند، اما نمی‌دانند که سربازان خمینی کبیر تا آخرین قطره از خاک وطنشان حمایت می‌کنند.

       هیات رییسه دانشگاه مازندران، ضمن محکوم نمودن این رفتار نخ‌نمای غرب، برای فرزندان انقلابی و پرتلاش و جهادی‌مان در بسیج دانشجویی، آرزوی موفقیت و سربلندی از درگاه خداوند متعال را دارد.

هیات رییسه دانشگاه مازندران

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری