هم‌زمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت صادر شد:

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران به‌مناسبت حماسه ۹ دی

  • 30 Dec 2023
  • کد خبر: 1410532
  • 19473

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران به‌مناسبت حماسه ۹ دی

هم‌زمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت صادر شد:

بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران به‌مناسبت حماسه ۹ دی

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، هیات رییسه دانشگاه با صدور بیانیه‌ای، ضمن گرامی‌داشت این حماسه باشکوه، همگان به‌ویژه جامعه دانشگاهیان را به بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

       حماسه‌ ۹ دی، مصداق پیوند مستحکم مردم ایران با ولایت فقیه و نظام اسلامی است و از همین‌رو به‌‌عنوان یک روز شاخص در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

       بدون شک فتنه سال ۸۸ یکی از بزرگ‌ترین دسیسه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی در عمر انقلاب بود که قصد داشتند تا فرصت کم‌نظیر مشارکت حداکثری مردم را تحت‌الشعاع قرار داده و ضرباتی را به جمهوریت نظام وارد کنند. اما هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و بینش و بصیرت مردم، دشمن را در دست‌یابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشت و مهر تایید دیگری بر مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انزجار ملت از فتنه جویان داخلی و خارجی گردید.

        امسال و در چهاردهمین سالگرد حماسه ۹دی، جهان شاهد جنایات کم‌نظیر رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم کودک‌کش بر علیه ملت مظلوم فلسطین است. این جنایات حیوانی که خشم جهانیان را به همراه داشته است، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر است که طراحان و حامیان فتنه ۸۸ نیز بوده‌اند.

        امروز و بار دیگر، این حماسه را به فتنه‌گران منافقی یادآوری می‌کنیم که در آن سال، شعار"نه غزه، نه لبنان" را در خیابان‌ها سر می‌دادند، ولی پس از شکست ترمیم‌ناپذیر دشمن صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی، کودک‌کشی این رژیم را با حمایت کامل آمریکایی‌ها به نظاره نشسته و سکوت می‌کنند که بر همگان ثابت کنند، سربازان جبهه شیطان بزرگ هستند.

       هیات رییسه و دانشگاهیان دانشگاه مازندران با تبعیت از ولایت فقیه و با روحیه استکبارستیزی علاوه بر حضور موثر در مراسم ۹ دی و تجدید میثاق با ولایت و آرمان‌های انقلاب، از عموم دانشگاهیان، دانشجویان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت میکند تا با بصیرت، بینش سیاسی و دینی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

هیات رییسه دانشگاه مازندران

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری