در پی اقدام دلاورانه سپاه پاسداران صادر شد:

بیانیه شورای مرکزی کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران

  • 15 Apr 2024
  • کد خبر: 1805101
  • 3579

بیانیه شورای مرکزی کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران

در پی اقدام دلاورانه سپاه پاسداران صادر شد:

بیانیه شورای مرکزی کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی اقدام غیورانه دلاورمردان سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهپادی به رژیم کودک‌کش اسراییل در پاسخ به حمله به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، کانون بسیج اساتید دانشگاه ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از اقدامات دلاورمردان ایران اسلامی، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

" فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا كَبِیرًا (فرقان 52)"

        اقدام انقلابی سربازان سبزپوش و جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت، تمامیت ارضی و منافع ملی ایران اسلامی در قبال جنایات و خباثت‌های رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، برای جبهه مقاومت و محرومان و مستضعفان عالم به‌سان عیدی افتخارآفرین و امیدآفرین بود و برای اسراییل و هم‌پیمانانش اخطاری قاطع، کوبنده و بازدارنده به حساب آمد. این عملیات پیچیده ترکیبی دلاوران هوافضای سپاه پاسداران، آن‌چنان لانه عنکبوتی دشمن را متزلزل و حیرت‌زده کرد که با وجود پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و پدافندی و حمایت‌های بی‌شایبه استعمارگران عالم، از مقابله با پهپادها و موشک‌های نقطه‌زن ناتوان بودند. این دفاع مشروع و حرکت پیشگیرانه، درس عبرتی برای دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شد و مایه عزت و افتخار برای ملت ایران و دوست‌داران انقلاب اسلامی گردید.

       دانشگاه انقلابی و ولایی مازندران ضمن حمایت از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی، این اقدام هوشمندانه و به‌موقع و تغییر رویه نیروهای مسلح کشور در برخورد مستقیم با تهدیدات رژیم صهیونیستی را به فال نیک گرفته و مایه امنیت و صلابت نظام اسلامی در منطقه می‌داند.

       ما نیز بار دیگر هشدار مقامات ارشد نظامی کشور را به رژیم عنکبوتی صهیونیستی و حامیان آن گوشزد می‌کنیم، که اگر مجددا دچار خطای محاسباتی و استراتژیکی شوند و در اتاق‌های فکر خود به دنبال هرگونه تنش‌آفرینی در منطقه و لطمه‌زدن به منافع جمهوری اسلامی و تعدی به خاک جمهوری اسلامی ایران شوند، با پاسخی کوبنده‌تر و جهادی مواجه خواهند شد.

       در انتها این پیروزی ظفرمندانه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تبریک عرض نموده و طول عمر و سلامتی ایشان را از خداوند متعال خواستاریم.

کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری