در پی شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله صادر شد:

بیانیه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه مازندران در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسراییل و حمایت از عملیات وعده صادق 2

  • 06 Oct 2024
  • کد خبر: 2673126
  • 1820

بیانیه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه مازندران در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسراییل و حمایت از عملیات وعده صادق 2

در پی شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله صادر شد:

    بیانیه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه مازندران در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسراییل و حمایت از عملیات وعده صادق 2

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان و شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله، دانشجویان بین‌الملل دانشگاه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن این جنایات و کشار مردم به‌ویژه زنان و کودکان بی‌گناه، حمایت خود را از عملیات وعده صادق 2 و پاسخ کوبنده ایران اسلامی به دژخیمان سفاک صهیونی اعلام کردند.

       در این بیانیه که با هماهنگی واحد فرهنگی دانشجویان بین‌الملل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران  صادر شد آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

        أعلنتِ المقاومةُ الإسلامیة فی لبنان، السبت ٢٧ من سبتمبر عن نبأِ استشهادِ الأمینِ العام لحزبِ الله سماحةُ السید حسن نصرالله برفقةِ ثُلّةٍ من قادةِ الحزب و بعضٍ من معاونیه؛ خبرٌ اهتزّت له قلوبُ الشرفاء و تسربَلَتْ حُروفه لمسامعِ ملائكةِ السماء لتبشرَ أهل الجنّة أیا أحبابَ الله استأنِسوا و تهیأووا لاستقبالِ 'حفیدَ سید شبابكم'. إنّهُ النبأ الّذی أعادنا لعقودٍ مضت سمعنا عنها و‌ها نحنُ ذا نراها إلى كربلاء حیث أُریقت دماءُ المسلمین و سُفكَ دم ابنَ بنتِ النبی و أُستبیحت خیمُ حرم آل الرسول محمّد صلى الله علیه وآله على ید أعداء الله و لعلّ أبرز ما أعادَ هذه القضیة للأذهان هو أوجه الشبه العدیدة، فالحسین علیه السلام تمسكَ بكلمةِ الحقّ رافضاً مبایعةَ الطاغیة الّذی كان سیمحی الإسلام عن بكرةِ أبیه و سماحة الأمین رفضَ الرضوخَ للكیانِ الغاشمِ و وقف كجبلٍ بوجهِ طغیانهِ منادیاً كجدّهِ هیهات منّا الذّلة

      إنّها معركةُ الحقِّ والباطل. معركةُ الخیرِ والشّر. معركة الظلمِ و الانتصار للمظلوم و‌ها هو سید المقاومة یعیدُ تاریخَ جدّه سید شباب أهلِ الجنّة و یبذلُ كل ما لدیه فی سبیلِ نصرةِ الحقّ و نصرة المظلومین فی غزّة متحدیاً یزید زماننا(أمریكا) و شمرِ عصرنا (اسرائیل)، عارفاً بشهادته متیقناً بنصر أمّته و انتصارِ دمِ المظلومین كما انتصرَ دمُ الحسین على عالمِ الشّر بأسره و ما كانت شهادتَه إلّا تتویجاً لمسیرتِه البطولیة على مدارِ أكثر من ثلاثین عاماً قیادةً الشهادة التی نالها فی قلبِ المعركة فی الضاحیة الجنوبیة فی بیروت، و هوَ على أتمِّ استعداد لكسرِ إبلیس و بعدَ الارتقاء أتى الوعدُ الصادق، وعدُ السیدِ القائد بأخذِ الثأرِ و معاقبةِ إبلیس على تجاوزهِ حدودَ الحقّ، العملیةُ التی خطّت كتبَ التاریخ حتى من قبلِ أن تبدأ مسحت مطارات عن خرائطهم المسلوبة و دكّت حصونَهم و شفت قلوبَ قومٍ مؤمنین، تاركةً وراءها أضراراً كارثیة فی معسكراتهم، لیؤكد السید علی الخامنئه ای من جدید أنّ شمس الحقّ لاتغیب و أنّنا سنبقى كما عهدنا العالم على طریق المقاومة مدافعین عن دینِ الله و شریعتهِ و متمسكین بنصرةِ المظلوم و علیهم أن یتذكروا أنّهُ لن یكلّ أحفاد حیدر حتى یقتَلعوا بابَ خیبر مرتین ...

      مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه 27 سپتامبر خبر شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به همراه جمعی از رهبران حزب و برخی از یاران وی اعلام کرد. خبری که دل بزرگواران را به درد آورد و کلماتش به گوش فرشتگان آسمان رسید تا بهشتیان را بشارت دهد، آرام باشید و برای پذیرایی از نوه آقا و مولای جوانان عالم آماده باشید. خبری که ما را به تاریخ برگرداند و ما با دیدن آن به کربلا رسیدیم، جایی که خون مسلمانان ریخته شد، خون پسر دختر پیامبر(ص) ریخته شد و حرم آل محمد صلی الله علیه و آله توسط دشمنان خدا مورد هتک حرمت قرار گرفت. حسین علیه‌السلام به قول حق پایبند بود و از بیعت با ظالمی که می‌خواست اسلام را به کلی محو کند امتناع ورزید و حضرتش از تسلیم شدن در برابر ظالم سرباز زد و مانند کوه در برابر ظلم و ستم ایستاد، مانند جد بزرگوارش ندا می‌دهد:« هیهات منّا الذّلة »

       نبرد حق و باطل است. نبرد خیر و شر. نبرد بی‌عدالتی و پیروزی مستضعفین و اینجاست که او سرور مقاومت است و تاریخ جدش، سرور جوانان اهل بهشت را تکرار می‌کند و هر چه دارد برای حمایت از حق به کار می‌گیرد و از مظلومان غزه حمایت می‌کند و با یزید زمان ما(آمریکا) و شمر زمان ما(اسراییل) مبارزه می‌کند در حالی که آگاه به راه شهادت است و به پیروزی امتش یقین دارد همان‌گونه که خون حسین بر همه عالم شر پیروز شد، شهادت او تنها اوج سفر قهرمانانه او در طول بیش از سی سال بود و شهادتی که در دل نبرد در ضاحیه جنوبی بیروت به دست آورد. او برای شکست دادن شیطان کاملا آماده شد و پس از عروج او وعده حق رسید، وعده‌ای که فرمانده قول داد که انتقام بگیرد و شیطان را به دلیل تجاوز از حدود حق مجازات کند، عملیاتی که به نگارش کتاب‌های تاریخ، فرودگاه‌ها را از نقشه‌ها پاک کرد، دژهای آن‌ها را ویران کرد و دل‌های مومنان را التیام بخشید و ضربات سهمگینی بر اردوگاه‌هایشان به جا گذاشت تا سیدعلی خامنه‌ای بار دیگر تاکید کند که خورشید حقیقت هرگز غروب نمی کند و همانطور که به جهانیان وعده داده بودیم، در راه مقاومت و دفاع از دین خدا و شریعت او و پایبندی به حمایت از مظلومان باقی خواهیم ماند و باید به خاطر داشته باشند که نوادگان حیدر تا بار دیگر درب قلعه خیبر را از جای نکنند، خسته نمی‌شوند.

واحد فرهنگی دانشجویان بین الملل

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران

اشتراک گذاری