به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه انجام شد

برگزاری نشست تبیینی و تحلیلی"لبنان، آرامش قبل از طوفان" در دانشگاه مازندران

  • 02 Oct 2024
  • کد خبر: 2657580
  • 2017

برگزاری نشست تبیینی و تحلیلی

به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه انجام شد:

برگزاری نشست تبیینی و تحلیلی"لبنان، آرامش قبل از طوفان" در دانشگاه مازندران

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست تبیینی و تحلیلی"لبنان، آرامش قبل از طوفان(با محوریت تله جنگ)" به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه در سالن همایش دانشکده علوم ریاضی برگزار شد.

     بر اساس این گزارش، دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به این‌که مقابله میان حق و باطل در طول تاریخ وجود داشت، مهم‌ترین عامل این امر را عدم غلبه بر هوای نفس دانست که ثمره آن، بروز روی دیگر خوی انسان می‌شود.

     دکتر حسینی با تاکید بر این‌که نصرت و یاری دین، همیشه با بقا و ماندن میسر نیست، تصریح کرد: گاهی اوقات شهادت و فناشدن در این مسیر با پیمودن درست مسیر و ایستادگی تا پای جان، می‌تواند بیشتر از حیات افراد به این هدف کمک کند.

     مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با اشاره به ابعاد مختلف شهید سیدحسن نصرالله و لزوم ادامه راه این شهید، افزود: وظیفه ما دانشگاهیان، تربیت جوانان نخبه و در تراز انقلاب جهت در دست‌گرفتن این پرچم و ادامه مسیر است.

    در ادامه، سیدعبدالله متولیان کارشناس مسایل منطقه به تشریح وقایع اخیر در لبنان و منطقه و عواقب اقدامات اخیر اسراییل پرداخت.​​​​​​​

روابط عمومی دانشگاه مازندران

اشتراک گذاری