به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه:

برگزاری نشست تبیینی"مقابله با تحریف واقعیت‌ها از سوی معاندین نظام" در دانشگاه مازندران

  • 08 Jan 2024
  • کد خبر: 1444941
  • 18141

برگزاری نشست تبیینی

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست تبیینی با موضوع"مقابله با تحریف واقعیت‌ها از سوی معاندین نظام" با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت حراست دانشگاه برگزار شد، دکتر رحمت عباس‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به بیان نقش جامعه دانشگاهی در تحقق این امر پرداخت.

       دکتر عباس‌نژاد با اشاره به رخدادهای مهم کشور در دوران گام دوم انقلاب و پیوند آن با اتفاقات پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار امیدواری کرد که با بصیرت و آگاهی که در همه آحاد جامعه وجود دارد و با روشن‌گری مسوولان نظام، این امر موجبات پیروزی نهایی انقلاب مقدس اسلامی را فراهم کند.

       معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به اتفاقات تروریستی اخیر در کرمان، خون شهدای این واقعه را چراغ مسیری روشن برای دست‌یابی به اهداف عالیه نظام دانست و افزود: امروزه سه نسل از هزاره سوم در کنار هم زندگی می‌کنند که برای مدیریت درست این سه نسل، همه دولت‌ها و ملت‌ها باید هوشیار باشند و جامعه دانشگاهی نیز باید برای تربیت صحیح و موفق مدیران جامعه، با برنامه‌ریزی صحیح گام بردارند.

      دکتر عباس‌نژاد با تاکید بر این‌که تحریف واقعیت، بازی با امنیت ملی است، گفت: امنیت اگر نباشد دیگر هیچ چیزی معنا ندارد. تحریف واقعیت، خیانت به سرزمین، فرهنگ، ارزش‌ها و ایدئولوژی‌هاست.

       معاون آموزشی دانشگاه مازندران با بیان این‌که جمهوری اسلامی باید در چنین وضعیتی که در دنیا حاکم است به عنوان یک بازیگر خوب بین‌المللی حضور داشته باشد و به فکر منافع ملی باشد، اظهار داشت: تجربه ۲۰۰ ساله ما و کشورهای هم‌جوار ما در خاورمیانه ثابت کرده است نباید در برابر سلطه سر فرود آورد.

         دکتر عباس‌نژاد با بیان این نکته که امروز دنیای سلطه به یک اقتدار علمی دست پیدا کرده که با یک دروغ کوچک می‌تواند یک ملت را به جان هم بیندازد، تصریح کرد: ما باید به نقطه‌ای دست پیدا کنیم که اقتدار علمی داشته باشیم تا بتوانیم در برابر تحریف واقعیت مقاوم باشیم که این امر همت ما دانشگاهیان را می‌طلبد.

        در ادامه این نشست، مدیر حراست‌کل استان مازندران به عنوان سخنران اصلی این نشست، به سخنرانی درباره جهاد تبیین و بیان مصادیقی از تحریف واقعیات توسط عناصر خودفروخته و دشمنان نظام پرداخت و به تلاش‌های دشمن برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی از طریق بسیج تمام امکانات خود در این راه، اشاره کرد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری