با حضور دستیار رییس‎جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی انجام شد:

برگزاری نشست بررسی جایگاه حقوق شهروندی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

  • 05 Dec 2023
  • کد خبر: 1294385
  • 22672

برگزاری نشست بررسی جایگاه حقوق شهروندی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

با حضور دستیار رییسجمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی انجام شد:

برگزاری نشست بررسی جایگاه حقوق شهروندی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست بررسی جایگاه حقوق شهروندی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با حضور دکتر سکینه ‌سادات پاد، دستیار رییس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه، دکتر قلی‌پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر، برخی از مسوولان و دانشجویان، با همت انجمن اسلامی دانشجویان و حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد، دبیران و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان دیدگاه‌ها و سوالات خود در خصوص موضوعات این نشست پرداختند.

       در ادامه این نشست، دکتر پاد ضمن اشاره به جایگاه حقوق شهروندی در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به تشریح مفاهیمی هم‌چون آزادی‌های اساسی در چارچوب قانون، ساختار ارتباط مردم و حامیت، مشارکت مدنی مردم در انتخابات و نقش اثرگذار دانشگاه در تبیین آن پرداخت.

        یادآور می‌شود: حضور در یادمان شهدای گمنام پردیس دانشگاه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در دانشکده هنر و معماری از دیگر برنامه‌های دستیار رییس‌جمهور در حاشیه این مراسم بود.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

​​​​​​​

اشتراک گذاری