در پی شهادت سیدحسن نصرالله انجام شد

برگزاری تجمع محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان وی توسط اسراییل در دانشگاه مازندران

  • 29 Sep 2024
  • کد خبر: 2632132
  • 2147

برگزاری تجمع محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان وی توسط اسراییل در دانشگاه مازندران

در پی شهادت سیدحسن نصرالله انجام شد:

برگزاری تجمع محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان وی توسط اسراییل در دانشگاه مازندران

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، تجمع محکومیت اقدام مذبوحانه و تروریستی رژیم غاصب اسراییل در حمله به ضاحیه بیروت که منجر به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و برخی از فرماندهان ارشد این جنبش شد، در روز یکشنبه 8 مهر 1403 با حضور مسوولان و جمعی از دانشگاهیان در میدان نیمای پردیس دانشگاه برگزار شد.

      بر اساس این گزارش، در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و به‌صورت زنده از شبکه‌های خبری نیز پخش شد، امیر سادات کرمی مسوول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران به بیان ابعاد مختلف این حادثه و عواقب ندامت‌بار آن برای اسراییل پرداخت.

      سادات‌کرمی با تاکید بر افزایش بصیرت عمومی ملت ایران در سده‌های اخیر گفت: مهم‌ترین مشکل دشمنان انقلاب ، ممانعت آن از تعرض بیشتر به اراضی و ذخایر کشور و هم‌چنین برچیدن بساط استعمار در ایران و منطقه است.

      مسوول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به این‌که امروز ایران در اوج نزاع تمدنی قرن قرار دارد، اظهار داشت: در این نزاع چندین گروه قرار دارند که از آن جمله می‌توان عوامل و دست‌نشانده‌های جنایتکاران، بی‌تفاوت‌ها و خاموشان در برابر ظلم، منتقدان بی‌جربزه که توان بازگویی انتقاد را ندارند و گروه آخر، مقابله‌کنندگان با ظلم و مخالفینی که کنشگری کرده و وارد میدان می‌شوند که یقینا وعده الهی بر نصرت دسته چهارم محقق خواهد بود.

       سادات‌کرمی با بیان این نکته که جهان در مسیر تغییر بزرگی قرار گرفته و ما نیز قطعا در این مسیر خواهیم بود، تصریح کرد: امروز دانشجویان به‌عنوان پیش‌قراولان این حرکت بزرگ، با همراهی اساتید خود و سایر آحاد جامعه میتوانند این مسیر عظیم و باشکوه را بپیمایند

     وی در پایان سخنان خود، شهادت سیدحسن نصرالله را سلمه‌ای بزرگ برای جهان اسلام و محور مقاومت دانست و تاکید کرد، در مکتب حسینی و مقاومت، این خون‌ها باعث جریان‌بخشی و تقویت نیروها گردیده و با توکل بر وعده نصرت الهی، تا برچیده شدن کامل اسراییل از کره خاکی ادامه خواهد داشت.

      یادآور می‌شود: سردادن شعارهایی در محکومیت این اقدام شنیع و اعلام انزجار از آمریکا، اسراییل و ایادی آن‌ها و قرائت بیانیه توسط یکی از دانشجویان بین‌الملل از کشور عراق، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

روابط عمومی دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری