هم‌زمان با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور انجام شد:

برگزاری آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره‌نامه

  • 26 Dec 2023
  • کد خبر: 1393947
  • 18233

برگزاری آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره‌نامه

هم‌زمان با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور انجام شد:

برگزاری آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره‌نامه

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی"ره‌نامه" به‌عنوان تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی، وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در روز سه‌شنبه 5 دی 1402 هم‌زمان با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور در سالن کنفرانس زنده‌یاد استاد اصغری دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.

      بر اساس این گزارش، در این مراسم که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران و حجت‌الاسلام دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سخنانی به بیان اهمیت این کتاب و لزوم دسترسی آسان‌تر به منویات و سخنان ارزنده رهبر معظم انقلاب برای همه آحاد جامعه به‌ویژه دانشگاهیان، مسوولان و جوانان پرداختند.

        مجموعه 40جلدی "ره‌نامه"، دریچه‌ای برای دانستن و اندیشیدن جوان مومن، دانا و انقلابی در مسیر تمدن نوین اسلامی است که از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب؛ مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمدی را با توجه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند. این مجموعه کتاب‌ها، عرصه گسترده‌ای از موضوعات در ساحت‌های اعتقادی، اجتماعی، سبک زندگی، مباحث تربیتی و اخلاقی، سیاسی و انقلابی را در بر می‌گیرند.

      هر یک از این کتب، مشتمل بر 10 فصل می‌باشد که فصل اول شامل آیات و روایات، فصل دوم حاوی بیانات حضرت امام(ره) و هشت فصل دیگر، بیانات رهبر فرزانه انقلاب است و برای طرح جلد این کتاب نیز از آثار هنری هنرمندان نگارگر انقلاب اسلامی استفاده شده است.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

 

اشتراک گذاری