با همراهی تیم تخصصی دانشگاه و ارتش:

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از توانمندی‌های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران بازدید کرد

  • 02 May 2023
  • کد خبر: 131004
  • 15528

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از توانمندی‌های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران بازدید کرد

 

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، امیر سرتیپ ستاد دکتر علی‌رضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر ریاست این دانشگاه با دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

       بر اساس این گزارش، در این نشست که به همت پژوهشکده شهید ستاری مستقر در معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران برگزار شد، دکتر علی‌نژاد ضمن ارایه گزارش کوتاهی از جایگاه برتر دانشگاه از منظر پژوهش و فناوری در سطح کشور پرداخت و بر آمادگی دانشگاه جهت انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی مسالهمحور در راستای برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد. هم‌چنین دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، گزارشی از توانمندی‌های ویژه اعضای هیات علمی دانشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه مازندران ارایه داد.

       امیر الهامی نیز در این نشست، ضمن ابراز خشنودی از ظرفیت‌های موجود دانشگاه مازندران و صنعت منطقه، از کلیه مسوولان ارتش خواست تا در راستای رفع نیازهای پژوهشی و صنعتی نیروی پدافند هوایی ارتش و ایجاد تعاملات کارگشا با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که"پدافند هوایی در اولویت اول کشور است"، هماهنگی‌ها و همکاری‌ها با محوریت پژوهشکده شهید ستاری دانشگاه مازندران در منطقه ارتقا یابد.

       در ادامه این دیدار، با برنامه‌ریزی پژوهشکده شهید ستاری، بازدید دو روزه تیم تخصصی ارتش جمهوری اسلامی از مراکز برگزیده دانشگاه و استان مازندران در دستور کار قرار گرفت.

       یادآور می‌شود: در این نشست تخصصی، علاوه بر پژوهشگران مراکز دانشگاهی منطقه، فرماندهان عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی شامل امیر سرتیپ ۲ ستاد دکتر بیژن ساعدی رییس دانشگاه خاتم الانبیا ارتش، امیر سرتیپ ۲ ستاد دکتر شاه امیریان فرمانده آماد و پشتیبانی، امیر سرتیپ ۲ ستاد آقا محمدی رییس سازمان جهاد و دکتر علی شکوری رییس مرکز مطالعات و تحقیقات نپاجا حضور داشتند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری