در نشست فعالان اجتماعی و عمرانی بابلسر با رییس دانشگاه مطرح شد:

اعلام آمادگی خیران بابلسری برای مشارکت در تقویت زیرساخت‎های عمرانی دانشگاه مازندران

  • 06 Dec 2023
  • کد خبر: 1298847
  • 19105

اعلام آمادگی خیران بابلسری برای مشارکت در تقویت زیرساخت‎های عمرانی دانشگاه مازندران

در نشست فعالان اجتماعی و عمرانی بابلسر با رییس دانشگاه مطرح شد:

اعلام آمادگی خیران بابلسری برای مشارکت در تقویت زیرساختهای عمرانی دانشگاه مازندران

        به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست هم‌اندیشی جمعی از فعالان عمرانی و اجتماعی شهرستان بابلسر با محوریت شرکت عمران توسعه پایدار بابلسر با دکتر علی‌نژاد رییس دانشگاه در روز دوشنبه ۱۳ آذر 1402 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

       بر اساس این گزارش، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در این نشست که با هدف مشارکت در تقویت زیرساخت‌های عمرانی دانشگاه برگزار گردید، ضمن تشریح فعالیت‌های عمرانی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه افزود: پیشبرد و پیشرفت برنامه‌های علمی و تحقق اهداف دانشگاه بدون حمایت و مشارکت مردمی دشوار است و از این‌رو با تشکیل ستاد حامیان دانشگاه، بنا داربم از تمام ظرفیت‌های خیران استفاده کنبم.

       رییس دانشگاه مازندران با اشاره به ساخت ۱۵۰ هزار متر مربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی و تجهیز آن‌ها در پردیس دانشگاه خاطرنشان ساخت: در بخش خوابگاهی و فضای فرهنگی و آموزشی، کمبودهای زیادی داریم که چشم به راه مساعدت واقفان و خیران ارجمند هستیم.

       دکتر علی‌نژاد را در این نشست، مدیران فنی و طرح‌های عمرانی، حراست و بنیاد حامیان دانشگاه همراهی نمودند و مقرر شد سازوکارهای تشکیل ستاد و جلب مشارکت‌های مردمی در جلسات آتی پیگیری و هم‌فکری شود.

      در ادامه این نشست، هر یک از حاضران با ارایه پیشنهادات کاربردی در جهت چگونگی جذب کمک‌های مردمی، خواستار زمینه‌سازی نهادی، ارتباطی و اجتماعی برای جذب خیران شدند و‌ آمادگی خود را برای همکاری با بنیاد حامیان دانشگاه اعلام داشتند .

       فعالان حاضر در این نشست با تجلیل از نقش موثر آیت‌الله شهید سلیمانی در راه‌اندازی و توسعه دانشگاه مازندران، از عزم راسخ مردم فهیم و خیراندیش شهرستان بابلسر در حمایت از برنامه‌های  علم و فناوری و تامین خوابگاه دانشجویی تاکید کردند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی​​​​​​​

اشتراک گذاری