هم‌زمان با روز درخت‌کاری برگزار شد:

آیین کاشت 600 اصله نهال در دانشگاه مازندران

  • 05 Mar 2024
  • کد خبر: 1704826
  • 18792

آیین کاشت 600 اصله نهال در دانشگاه مازندران

هم‌زمان با روز درخت‌کاری برگزار شد:

آیین کاشت 600 اصله نهال در دانشگاه مازندران

         به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن روز درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی، آیین کاشت 600 اصله نهال با حضور مسوولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی و جمعی از همکاران در محوطه پردیس دانشگاه برگزار شد.

        بر اساس این گزارش، در این برنامه که در محوطه باغ گیاه‌شناسی دانشگاه برگزار شد، دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با استقبال از حضور و مشارکت کارآفرینان و شرکتهای صنعتی در این رویداد، این امر را گامی برای توسعه همکاری در حوزه کارآفرینی و مهارت‌افزایی برای دانشجویان و مشارکت دانشگاه، صنعت و جامعه دانست.

       سخنرانی دکتر رحیمی مدیر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، ایرج نیازآذری معاون بنیاد حامیان دانشگاه و جمعی از کارآفرینان در خصوص راههای تعامل سازنده و گسترش همکاری‌ها، از دیگر برنامههای این آیین بود.

       در این مراسم، علاوه بر 100 اصله تهال داغداغان که توسط نادری، پدر یکی از دانشجویان دانشگاه مازندران اهدا و کاشته شد، درختان مختلفی از گونه‌های آزاد، افرا، توسکا، انجیری، سیب، آلبالو، گلابی، انجیر نار و ... به دست همکاران دانشگاهی و مسوولان غرس شد. هم‌چنین در اقدامی مشابه به همین مناسبت، مراسم کاشت نهال میوه انجیر، سیب و آلوچه به همت رییس و همکاران دانشکده علوم ورزشی در فضای محوطه این دانشکده انجام و از قنبر اسماعیل‌نژاد باغبان زحمت‌کش این مجموعه با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

       یادآور می‌شود: این نهال‌ها در اماکنی مانند باغ گیاه‌شناسی، مجاورت ساختمان دانشکده‌ الهیات و معارف اسلامی و باغ بهشت هنر و معماری کاشته شد.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

 

اشتراک گذاری