با حضور پرشور دانشجویان:

آیین نکوداشت هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 10 May 2023
  • کد خبر: 169196
  • 17757

آیین نکوداشت هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه مازندران برگزار شد

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن هفته خوابگاه‌ها، آیین نکوداشت این هفته با حضور دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه و استقبال پرشور دانشجویان در خوابگاه‌های حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) برگزار شد.

      بر اساس این گزارش، دکتر علی‌اکبر ایزدی‌فرد معاون دانشجویی دانشگاه مازندران در این آیین با اشاره به اقدامات مختلف رفااهی، ورزشی و فرهنگی در خوابگاه‌ها گفت: همه این اقدامات در راستای فراهم‌آوردن فضایی آرام و بانشاط برای دانشجویان و ایجاد روحیه‌ای مناسب جهت پرداختن این قشر جوان و نخبه به امور آموزشی و پژوهشی انجام می‌شود.

      معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به شعار هفته خوابگاه‌ها، بر لزوم تعامل میان دانشجویان و مسوولان دانشگاه تاکید کرد و افزود: دانشجویان باید ضمن رعایت قوانین و مقررات دانشجویی، با مشارکت در امور مختلف مانند حضور در انتخابات شورای صنفی، کانون‌ها و انجمن‌های دانشجویی، ضمن ارایه پیشنهادات سازنده و پیگیری مطالبات خود از مجاری قانونی، نقش موثری در توسعه و پیشرفت دانشگاه ایفا نمایند.

     اجرای برنامه‌های شاد و مفرح مانند موسیقی زنده، نمایش طنز، تقلید صدا و برگزاری مسابقات شاد دانشجویی از دیگر قسمت‌های این مراسم باشکوه بود.

    یادآور می‌شود: برخی از معاونان، مدیران و همکاران دانشگاهی نیز در این آیین نکوداشت حضور داشتند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری