با حضور مسوولان دانشگاهی:

آیین تکریم و معارفه مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 05 Feb 2024
  • کد خبر: 1588340
  • 17832

آیین تکریم و معارفه مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه مازندران برگزار شد

با حضور مسوولان دانشگاهی:

آیین تکریم و معارفه مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه مازندران برگزار شد

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، آیین تکریم و معارفه مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه با حضور حجت الاسلام دکتر سیدباقر حسینی کریمی مسوول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران، دکتر رحمت عباس نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر مرتضی علویان معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حبیب‌الله حلیمی رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و اعضای گروه معارف اسلامی دانشگاه در محل دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.

      بر اساس این گزارش، دکتر حسینی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام دکتر محمد اسماعیل قاسمی طوسی در زمان تصدی مدیریت گروه معارف اسلامی دانشگاه گفت: دروس معارف اسلامی به جهت عمومیتی که دارند و در سرفصل آموزشی تمام گروه‌های آموزشی در مقطع کارشناسی می‌باشد لازم است به صورت خاص مورد توجه قرار گیرد.

       در ادامه دکتر عباس‌نژاد معاون آموزشی دانشگاه به تشریح وظایف مدیران گروه‌های آموزشی و انتظارات دانشگاه از آنان پرداخت. هم‌چنین دکتر مرتضی علویان نیز در این جلسه، گروه معارف اسلامی را دارای ظرفیت بالایی جهت مشارکت در امور فرهنگی دانشگاه دانست و از آمادگی معاونت فرهنگی دانشگاه جهت حمایت از طرح و برنامه‌های گروه خبر داد.

     یادآور می‌شود: در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر قاسمی طوسی با لوح سپاس و هدیه تقدیر گردید. هم‌چنین حکم مدیریت گروه معارف اسلامی دانشگاه مازندران به دکتر هادی بیاتی عضو هیات علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی ابلاغ گردید.

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران

امور رسانه‌های گروهی

اشتراک گذاری