در پی درخشش در المپیاد ورزشی دانشجویان:

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال ‎آوران دانشگاه مازندران برگزار شد

  • 16 Oct 2024
  • کد خبر: 2748923
  • 85

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال ‎آوران دانشگاه مازندران برگزار شد

در پی درخشش در المپیاد ورزشی دانشجویان:

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانشگاه مازندران برگزار شد

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی درخشش دانشجویان ورزشکار در شانزدهمین المپیاد ورزشی قهرمانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور که از تاریخ 15 لغایت 25 مرداد 1403 به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار گردید، از قهرمانان و مدالآوران، مربیان، سرپرستان و عوامل اجرایی شرکت‌کننده در این رویداد تجلیل شد.

       بر اساس این گزارش، دکتر علی‌اکبر ایزدی‌فرد معاون دانشجویی دانشگاه مازندران در این مراسم با تاکید بر نقش ورزش در تربیت ابعاد مختلف فطرت انسانی، گفت: فطرت انسان در اثر حرکات، رفتار و اخلاق درونی، به مرور زمان به طبیعت ثانویه و جزیی از درون بدل خواهد شد که با انجام ورزش و تقویت روح و جسم، می‌توان این امر را به درستی مدیریت کرد.

      دکتر ایزدی‌فرد با اشاره به این‌که تقویت ذهن و کمک به حل مشکلات، یکی از برکات مهم ورزش است، افزود: بر اساس مفاهیم و تعالیم دینی، یک ورزشکار باید علاوه بر تقویت اعضا و جوارح، باید به پرورش درونی و بعد روحانی خود هم اهتمام داشته باشد.

       معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم تبدیل‌شدن یک قهرمان به پهلوانی مردمی، اظهار داشت: حرکت به سمت تعالی و کمال، در گرو گذشتن از غرور قهرمانی و رسیدن به جایگاه والای پهلوانی است که این امر با تهذیب نفس امکان‌پذیر است.

      حجت‌الاسلام اسلامی افزود: با عنایت به الگوپذیری جامعه به‌ویژه قشر جوان از ورزشکاران قهرمان و پهلوان، وظیفه مسوولان است که در تقویت روحیه معنوی ورزشکاران کوشا باشند.

        دکتر مرتضی دوستی مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران نیز در این مراسم با اشاره به عدم به‌روزبودن زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی، بر لزوم توجه جدی به این امر که هم موجب تقویت ورزش در دانشگاه شده و هم باعث درآمدزایی خواهد گردید، تاکید کرد.

       دکتر دوستی در ادامه، گزارشی از روند آماده‌سازی و حضور دانشجویان در این المپیاد ارایه کرد.

      سخرانی نمایندگان دانشجویان دختر و پسر و هم‌چنین نمایندگان مربیان آقا و خانم، پخش نماهنگ‌های المپیاد فرهنگی و ورزشی، تجلیل از قهرمانان و همراهان کاروان ورزشی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

       یادآور می‌شود: کاروان ورزشی پسران دانشگاه در 10 رشته ورزشی(هندبال، فوتسال، بسکتبال، بدمینتون، تکواندو، کاراته، ووشو، جودو، دوومیدانی و کشتی) با حضور 75 نفر به‌عنوان منتخبان دانشگاه‌های منطقه 2 کشور در مسابقات حضور یافتند. هم‌چنین کاروان ورزشی دختران دانشگاه مازندران در 9 رشته ورزشی( هندبال، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، کاراته، ووشو و شطرنج) با حضور 75 نفر به‌عنوان منتخبان دانشگاه‌های منطقه 2 کشور در مسابقات شرکت کردند.

روابط عمومی دانشگاه مازندران

اطلاعات فردی تیم  هندبال  دختران دانشگاه مازندران  ((بازیکنان))

اطلاعات فردی مربیان دختران و پسران دانشگاه مازندران

اطلاعات افراد همکارزحمتکش در المپیاد ​​​​​​​​​​​​​​